تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3765578
شناسه : 3765578
تاریخ :
انتظاری: بودجه ملوان از سال قبل کمتر است اقتصاد ایران: هافبک تیم فوتبال ملوان می‌گوید این باشگاه شمالی در فصل جاری نسبت به فصل بیست‌وسوم لیگ برتر بودجه کمتری صرف کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

نیما انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد پیروزی ملوان بندرانزلی مقابل چادرملوی اردکان در هفته سوم لیگ برتر، اظهار داشت: ما از قبل می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم و بعد از دو بازی خوبی که مقابل گل‌گهر و استقلال داشتیم، نباید ساده انگاری انجام می‌دادیم، چرا که برای ما گران تمام می‌شود. ما با تمام قوا فشار آوردیم و موفق به گلزنی شدیم، اما روی غافلگیری گل مساوی را دریافت کردیم. خوشبختانه توانستیم خوب نتیجه را تغییر بدهیم و با برتری 3 بر یک از زمین خارج شدیم.

وی در ادامه افزود: قبل از تعطیلات نیاز داشتیم با سه امتیاز از زمین خارج و با روحیه‌ای خوب مهیای ادامه مسابقات شویم. خدا را شکر من هم توانستم نتیجه زحمات بچه‌ها را تبدیل به گل کنم و سهمی در این پیروزی داشته باشم.

هافبک تیم فوتبال ملوان درباره سبک بازی هجومی تیمش تصریح کرد: آقامازیار از ما خواسته است در تمامی مسابقات برای سه امتیاز پیش برویم و بازی هجومی ارائه کنیم. حتی در بازی برابر استقلال هم دنبال سه امتیاز بودیم و اعضای کادر فنی تأکید بر کسب پیروزی داشتند. عملکرد ما در زمین این موضوع را نشان داد. ما با همین روحیه مقابل چادرملو هم در زمین ظاهر شدیم.

انتظاری راجع به کیفیت بد چمن ورزشگاه شادروان سیروس قایقران بندرانزلی، خاطر نشان کرد: زمین واقعاً مشکل بزرگی دارد و حتی برای سلامتی بازیکنان و حفظ تعادل آنها چالش ایجاد کرده است، مخصوصاً برای تیم ما که روی زمین بازی می‌کند. البته آقامازیار در این مورد قول پیگیری داده و می‌دانم که یک گروه مهندسی قرار است در ایام تعطیلات لیگ و تا بازی بعدی خانگی ما کیفیت زمین را ارتقا بدهد. امیدواریم هفته به هفته کیفیت زمین بهتر شود. در سال گذشته هم هر چه سمت پاییز پیش رفتیم کیفیت زمین بهتر شد.

وی در مورد وضعیت تیم فوتبال ملوان هم به تسنیم گفت: به دلیل استفاده از بازیکنان سرباز، بودجه ملوان حتی نسبت به فصل گذشته پایین‌تر آمده و هنوز تیم دریافتی نداشته است، اما اقتضای شهر انزلی و هواداران پرشورش این است که بازیکنان با بهترین کیفیت و عملکرد در زمین حاضر شوند. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. واقعاً بعد از این پیروزی شهر شاد شد. ما در طول فصل محکوم به کسب بهترین نتایج هستیم. به هواداران قول می‌دهیم بهترین بازی ممکن را با تمام توان در زمین نشان بدهیم.

انتهای پیام/