تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3765562
شناسه : 3765562
تاریخ :
اف‌بی‌آی در برخورد با سوء‌استفاده جنسی از کودکان کوتاهی کرده است اقتصاد ایران: تازه‌ترین گزارش وازرت دادگستری آمریکا نشان می‌دهد که اداره تحقیقات فدرال (اف‌بی‌آی» علی‌رغم پرونده‌های جنچالی همچنان نسبت به سوء‌‍استفاده جنسی از کودکان کوتاهی می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، دیده‌بان داخلی وزارت دادگستری آمریکا در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد که اداره تحقیقات فدرال ( FBI) این کشور حتی پس از پرونده جنجالی «لری نَصار» که متهم به «آزار و سوء‌استفاده جنیسی دختران آمریکا بود، همچنان درخصوص گزارش اتهامات مربوط به سوء‌استفاده جنسی کودکان به نهادهای دولتی و سازمان‌های اجتماعی کوتاهی می‌کند.

بازرس کل وزارت دادگستری آمریکا سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که اف‌بی‌آی متوجه شده بود که لری نَصار، پزشک سابق تیم ژیمناستیک دختران آمریکا در سال ۲۰۱۵ به آزار و اذیت اعضای تیم متهم شده بود، اما هیچ اقدامی انجام نداد و در پی این بی‌توجهی اف‌بی‌آی، این پزشک ماه‌ها به سوء‌استفاده جنسی از دختران آمریکا ادامه داد.

کریستوفر رای، رئیس اف‌بی‌آی در کنگره آمریکا رفتار مأموران نهاد زیر دست خود را محکوم و تأکید کرد که «آنچه روی داده غیرقابل‌قبول است» و وعده داد که این رفتار تکرار نشود.

علی‌رغم اینکه پس از پرونده نَصار، اف‌بی‌آی ظاهراً سیاست‌ها و آموزش‌های خود را برای بهبود واکنش افسران به اتهام‌های مربوط به سوء‌استفاده جنسی از کودکان، به‌روز کرده، اما گزارش جدید وزارت دادگستری نشان می‌دهد که این دستورالعمل‌ها و آموزش‌ها در عمل اجرا نمی‌شود.