تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3765552
شناسه : 3765552
تاریخ :
این متن طی ۴۸ساعت اخیر زلزله به پا کرده است اقتصاد ایران: کاربری در ایکس با نام جاردینو در توئیتی گفت مسافرت چیز خاصی نیست و همه در بچگیشان حداقل یک سفر اروپا را رفته‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

برترین‌ها: این روزها وضعیت اقتصادی اغلب خانوارها در کشورمان به حدی پایین آمده که شاید یک مسافرت داخلی در سال برای آنها تبدیل به رویا شده است. با وجود این اوضاع اسفبار مالی، کاربری به نام «جاردینو» متنی را در توئیتر منتشر کرد که با واکنش تمسخرآمیز کاربران فضای مجازی مواجه شد. این گروه از مردم با انتشار تصاویری از دوران کودکی خود، پاسخی طعنه آمیز به این کاربر دادند.

این متن طی ۴۸ساعت اخیر زلزله به پا کرده استاین متن طی ۴۸ساعت اخیر زلزله به پا کرده استاین متن طی ۴۸ساعت اخیر زلزله به پا کرده استاین متن طی ۴۸ساعت اخیر زلزله به پا کرده استاین متن طی ۴۸ساعت اخیر زلزله به پا کرده استاین متن طی ۴۸ساعت اخیر زلزله به پا کرده استاین متن طی ۴۸ساعت اخیر زلزله به پا کرده استاین متن طی ۴۸ساعت اخیر زلزله به پا کرده استاین متن طی ۴۸ساعت اخیر زلزله به پا کرده استاین متن طی ۴۸ساعت اخیر زلزله به پا کرده استاین متن طی ۴۸ساعت اخیر زلزله به پا کرده استاین متن طی ۴۸ساعت اخیر زلزله به پا کرده استاین متن طی ۴۸ساعت اخیر زلزله به پا کرده استاین متن طی ۴۸ساعت اخیر زلزله به پا کرده استاین متن طی ۴۸ساعت اخیر زلزله به پا کرده است