تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3765503
شناسه : 3765503
تاریخ :
۳ واحد مسکن مددجویی در فرخشهر به بهره‌برداری رسید اقتصاد ایران: شهرکرد-قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از افتتاح ۳ واحد مسکن مددجویی در فرخشهر خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی هاشمی صبح شنبه در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: به برکت نظام اسلامی و انقلاب ۳ واحد مسکن تحویل مددجویان بخش دستگرد امامزاده از توابع شهرستان فرخشهر گردید.

وی بابیان اینکه تأمین مسکن زمینه توانمندسازی مددجویان را فراهم می‌کند افزود: مسکن مددجویان با استفاده از مصالح ساختمانی مرغوب و تحت نظارت سازمان نام مهندسی احداث می‌شوند.

هاشمی با اشاره به بسته حمایتی مسکن نیازمندان خاطرنشان کرد: این بسته حمایتی شامل کمک بلاعوض و دریافت تسهیلات از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های طرف قرارداد بنیاد مسکن است.

وی تصریح کرد: خیران و نیکوکارانی که قصد حمایت از خانواده‌های فاقد مسکن را دارند می‌توانند به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری مراجعه کنند. همچنین کد دستوری #۰۳۸ *۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.