تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3765492
شناسه : 3765492
تاریخ :
حفظ و گسترش امنیت اقتصادی سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی اقتصاد ایران: سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان بر حفظ و گسترش امنیت اقتصادی سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی به مثابه راهبرد جدی دستگاه قضایی در این استان تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صادق اکبری صبح شنبه در بازدید از یک کارخانه صنعتی در سمنان و در جمع خبرنگاران بیان کرد: حفظ و گسترش امنیت اقتصادی سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی به مثابه راهبرد جدی دستگاه قضائی در این استان دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه دستگاه قضائی در راستای تحقق شعار سال بازدید از کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی و تولیدی استان را در دستور کار قرار داده است، افزود: در این بازدیدها مسائل مرتبط با تولیدگران، پیگیری می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان برنامه ریزی برای بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی مختلف را یکی از اولویت‌های کاری این مجموعه دانست و گفت: در این بازدیدها علاوه بر استماع مسائل و مشکلات مدیران این مشاغل نیز پیگیری می‌شود.

اکبری با بیان اینکه اهتمام جدی برای حل دشواری‌های این جامعه زحمت کش در چارچوب قوانین در استان سمنان وجود دارد، بیان کرد: بر این عقیده هستیم که این بازدیدها و پیگیری‌ها زمینه ساز دلگرمی در مسیر پر فراز و نشیب تولید برای تولیدگران خواهد شد.

وی افزود: موضوعات مطروحه در این بازدیدها به ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه استان سمنان انتقال داده شده و در چارچوب قوانین و مقررات به آنها رسیدگی خواهد شد همچنین تا حصول نتیجه شرایط مورد بررسی قرار خواهد گرفت.