تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3765456
شناسه : 3765456
تاریخ :
سانچو به چلسی رفت اقتصاد ایران: بال انگلیسی منچستریونایتد به جمع آبی‌پوشان لندنی پیوست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جیدون سانچو که مورد توجه باشگاه‌هایی همچون پاری‌سن‌ژرمن، یوونتوس و حتی دورتموند قرار داشت، سرانجام در ساعات پایانی نقل‌وانتقالات تابستانی در انگلیس با انتقالی قرشی به جمع آبی‌پوشان لندنی ملحق شد. این بال انگلیسی به نوعی جانشین رحیم استرلینگ در چلسی شد که با قرارداد قرضی راهی آرسنال شد.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در این خصوص خبر داد؛ دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد تمامی مدارک لازم را پیش از بسته شدن پنجره تابستانی امضا کرده‌اند و انتقال جیدون سانچو به جمع آبی‌پوشان لندنی صد درصد و قطعی است.

طبق گزارش رومانو؛ انتقال قرضی این بال چپ انگلیسی در ازای 20 میلیون یورو به علاوه 25 میلیون بند پاداش‌ها عملی شده است. در قرارداد منعقد شده بین دو باشگاه همچنین بند خریدی تضمینی وجود دارد که در صورتی که چلسی فصل را در جمع 14 تیم بالای جدول لیگ برتر به پایان ببرد، این بند خرید به طور خودکار فعال می‌شود.

جیدون سانچوی 24 ساله که پس از نیم‌فصل حضور قرضی در بوروسیا دورتموند، تابستان امسال به جمع شیاطین سرخ بازگشته بود، در 82 بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفت و آمار 12 گل زده و 6 پاس گل را از خود برجای گذاشت. این بال چپ انگلیسی فصل گذشته با بوروسیا دورتموند تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت.

انتهای پیام/