تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3765448
شناسه : 3765448
تاریخ :
هشدار فدراسیون فوتبال به میزبانی پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا اقتصاد ایران: معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال نسبت به میزبانی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا صحبت کرد و گفت: مشکل ظرفیت تماشاگر در شهر قدس نداریم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حامد مؤمنی در حاشیه بازدید از ورزشگاه شهدای شهر قدس گفت: یکسری ایرادها در ورزشگاه وجود دارد که باید در فرصت اندک باقیمانده رفع شود. استادیوم آزادی شرایط میزبانی را برای بازی‌های اول تیم‌های استقلال و پرسپولیس ندارد و باید تلاش کنیم تا بازی‌های آنها را به هر ترتیب انجام دهیم.

معاون دبیرکلی فدراسیون فوتبال افزود: منتظر هستیم باشگاه پرسپولیس هم محل میزبانی خودش را اعلام کند تا پیشنهادات آنها را بررسی کنیم.

او درباره انتقاد از ظرفیت ۸ هزار نفری برای برگزاری بازی‌ها در این استادیوم تاکید کرد: از نظر ظرفیت تماشاگر مشکلی نداریم. مهم این است ظرفیت ایمن حاکم باشد. نباید شرایط مخاطره‌آمیز رقم بخورد.

مؤمنی درباره فرصت اندک باقیمانده برای معرفی ورزشگاه محل میزبانی استقلال و پرسپولیس از لیگ نخبگان تصریح کرد: ظرف یکی دو روز آینده باید قطعی شود چون ما لازم است به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کنیم. نامه از باشگاه استقلال دریافت کردیم اما هنوز منتظر پرسپولیس هستیم