تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3765416
شناسه : 3765416
تاریخ :
بادامکی: میزبانی در خارج از ایران فعلاً در تفکرات‌مان نیست اقتصاد ایران: معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: میزبانی در خارج از ایران فعلاً در تفکرات باشگاه پرسپولیس نیست و دوست داریم در تهران میزبان حریفان باشیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین بادامکی در حاشیه مراسم بازدید از ورزشگاه شهدای شهر قدس برای میزبانی از لیگ نخبگان گفت: با حضور تماشاگران کار سخت می‌شود؛ چون اطراف این ورزشگاه فضای باز وجود دارد و کنترل خیلی سخت است.

وی در خصوص اینکه داود رفعتی اعلام کرده حدود 8 هزار تماشاگر فقط می‌توانند در این ورزشگاه حضور داشته باشند، گفت:  دقیقاً اما همه ما امروز مطمئنیم که بیش از هشت هزار هوادار به ورزشگاه می‌آیند.

معاون ورزشی پرسپولیس درباره معرفی ورزشگاه جدید به AFC تصریح کرد: در اختیار ما نیست که گزینه معرفی کنیم؛ هر استادیومی در هر جای کشور مشکلات خاص خودش را دارد. قطعاً‌ دوست داریم در ورزشگاه آزادی بازی کنیم. با توجه به شرایطی که تیم ما هم دارد احتیاج داریم که جلوی هوادار خودمان بازی کنیم. کار برای ما سخت است؛ امیدوارم بتوانیم در تهران بازی کنیم.

«با این شرایط ظاهراً باید در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبانی کنید؟» بادامکی در پاسخ به این موضوع عنوان کرد: واقعاً تلاش می‌کنند استادیوم را برسانند و مطمئنم این اتفاق هم می‌افتد ولی حضور تماشاگران کار را سخت می‌کند، چون قطعاً بیش از هشت هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر خواهند شد.

وی در رابطه با اظهارات وحید امیری مبنی بر اینکه احتمال دارد باشگاه پرسپولیس تصمیم به میزبانی در خارج از کشور برای لیگ نخبگان بگیرد، گفت: چنین گزینه‌ای فعلاً در تفکرات باشگاه نیست. دوست داریم در تهران بازی کنیم و قطعاً هم این اتفاق می‌افتد که حداقل در ایران بازی کنیم. فکر می‌کنم کمترین حق تماشاگر ما این است که تیمش در شهر خودش بازی کند و همه تلاش‌مان را می‌کنیم که این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/