تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3765414
شناسه : 3765414
تاریخ :
آئین بدرقه محمدعلی بهمنی برگزار می‌شود اقتصاد ایران: آئین بدرقه پیکر محمدعلی بهمنی، شاعر و ترانه‌سرا فردا یکشنبه ۱۱ شهریور از مقابل تالار وحدت انجام می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عباس سجادی شاعر، مدیر فرهنگی و سخنگوی «ستاد تکریم محمدعلی بهمنی» در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرد آئین بدرقه پیکر زنده یاد محمدعلی بهمنی، شاعر و ترانه‌سرا فردا یکشنبه ۱۱ شهریورماه از مقابل تالار وحدت انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر انجمن‌های فرهنگی و هنری هرمزگان، اهالی فرهنگ و هنر و مدیران و مسئولان عالی‌رتبه استان و موافقت خانواده ایشان پیکر این شاعر و ترانه‌سرای تأثیر گذار که چند دهه در بندرعباس ساکن و بنیانگذار اتفاقات مهم ادبی و هنری در آنجا بوده است در یکی از مراکز فرهنگی آن شهر در آرامگاهی اختصاصی به خاک سپرده خواهد شد.

سجادی گفت: با سپاس از حمایت‌های همه جانبه وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی دیگر ارگان‌ها تأکید کرد که زمان و مکان دقیق آئین تدفین استاد در بندرعباس تا ساعاتی دیگر به اطلاع عموم خواهد رسید.

محمدعلی بهمنی متولد سال ۱۳۲۱ در دزفول بود و شامگاه نهم شهریور در پی عارضه مغزی در ۸۲ سالگی از دنیا رفت. «باغ لال»، «در بی‌وزنی»، «گاهی دلم برای خودم تنگ می‌شود»، «این خانه واژه‌های نسوزی دارد»، «شاعر شنیدنی است»، «چتر برای چه، خیال که خیس نمی‌شود» و «من زنده‌ام هنوز و غزل فکر می‌کنم» از دفترهای شعر او هستند.

آئین بدرقه این شاعر و ترانه سرا فردا یکشنبه ۱۱ شهریورماه از ساعت ۹ صبح از مقابل تالار وحدت (پهنه رودکی) انجام می‌شود.