تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3765408
شناسه : 3765408
تاریخ :
میزبانی در تهران حق ماست/ دوست داشتیم در آزادی میزبانی کنیم اقتصاد ایران: معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: ما دوست داریم که از حریفان خود در تهران میزبانی کنیم و این حق هواداران ما است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بادامکی در حاشیه بازدید و جلسه در ورزشگاه شهدای شهر قدس برای میزبانی از رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: اینکه همه عوامل دست به دست هم می‌دهند تا کارها پیش رود، نکته مثبتی است اما گنجایش تماشاگران این ورزشگاه برای بازی‌های لیگ نخبگان آسیا مناسب نیست. پرسپولیس و استقلال تا این لحظه در شهر خودشان از حریفان میزبانی نکرده‌اند و با توجه به میزبانی از حریفان آسیایی در تهران، قطعاً در اولین بازی شاهد حضور تماشاگران زیادی در ورزشگاه خواهیم بود.

او ادامه داد: اطراف این ورزشگاه فضای باز زیادی وجود دارد و این کار را برای کنترل تعداد زیاد تماشاگر سخت خواهد کرد و همه ما مطمئن هستیم که بالای ۸ هزار نفر برای تماشای بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در اختیار ما نیست که بخواهیم گزینه دیگری برای میزبانی از رقابت‌های آسیایی معرفی کنیم، هر ورزشگاهی در هر استانی با مشکلاتی رو به رو است و قطعاً ما دوست داشتیم که در ورزشگاه آزادی میزبانی و احتیاج داریم که جلوی هواداران خودمان بازی کنیم.

او افزود: مسئولان در تلاش هستند که این ورزشگاه را برای بازی‌های آسیایی برسانند و مطمئنم که این کار را انجام خواهند داد اما با این تعداد تماشاگر قطعاً مشکلاتی به وجود خواهد بود.

بادامکی در رابطه با میزبانی پرسپولیس از حریفان آسیایی در خارج از ایران گفت: ما چنین فکری را در سر نداریم و دوست داریم که در تهران از حریفان میزبانی کنیم و حق هواداران است که بازی تیم خود را از نزدیک تماشا کنند.