تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3765373
شناسه : 3765373
تاریخ :
۲۸ طرح در شهرستان بهاباد به بهره‌برداری رسید اقتصاد ایران: یزد- رییس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی یزد به مناسبت هفته دولت در آیین افتتاح و بهره ‌برداری ۲۸ طرح که با صرف هزینه سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال آماده شده بود، شرکت کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد، مجید دهقانی‌زاده در سفر به شهرستان بهاباد، ضمن ادای احترام به شهدای این شهرستان و دیدار با امام جمعه بهاباد، طرح جاده بین مزارع شهرستان بهاباد به طول ۱۱ کیلومتر که با مشارکت فرمانداری، بسیج سازندگی، بنیاد علوی، جهادکشاورزی با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد در ادامه جهت افتتاح پروژه‌های عمرانی راهی روستای احمد آباد بخش مرکزی بهاباد شد و با حضور در این منطقه میدان شهدای روستای احمدآباد بخش مرکزی بهاباد را با متراژ ۲۲۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال افتتاح کرد.

دهقانی‌زاده همچنین دبستان ۹ کلاسه برکت شهید محمدرضا زینلی را که در دو طبقه، به مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع و با صرف اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال احداث شده، به بهره برداری رساند.

وی در این سفر فاز اول ساختمان موزه آفرینش بهاباد را با زیربنای ۱۴۰۰ مترمربع و با مساحت بیست هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح کرد و بهره‌برداری از این موزه علوم طبیعی کشور شروع شد.

دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در ادامه زمین چمن مصنوعی دبیرستان دخترانه میلاد بهاباد را با مساحت ۹۵۰ مترمربع و با صرف اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رساند.

دهقانی‌زاده پروژه تأمین روشنایی بلوار احمدآباد به کریم آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان بهاباد با متراژ ۲۲۰۰ متر شبکه روشنایی و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال که شامل نصب دو دستگاه ترانس ۲۵ کیلوولت، ۱۶۹ اصله پایه فلزی و ۱۳۸ عدد چراغ بود، را افتتاح کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در ادامه سفر خود به روستای کریم آباد، میدان جهاد کریم آباد و باند دوم جاده کریم آباد به علی آباد در محور بهاباد به چادرملو به طول سه کیلومتر و با صرف اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رساند.

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهری شهرداری شامل زیر سازی و آسفالت معابر بهسازی و توسعه پارک‌ها و جاده سلامت با اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های سفر دهقانی‌زاده به شهرستان بهاباد بود که به آن پرداخته شد. در این برنامه از نامگذاری بلوار ورودی شهرستان بهاباد به نام رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی رونمایی شد.

در پایان هم تعدادی طرح و پروژه در روستاهای بخش آسفیچ بهاباد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از سالن چند منظوره و زمین چمن مصنوعی روستای حسین آباد ده عسکر، رونمایی و افتتاح آسفالت خیابان چشمه مرتضی علی و کامیون بنز ۱۰ تن آسفیج، افتتاح گلزار شهدای روستای ده جمال، بهره‌برداری از پروژه روشنایی، اصلاح رینگ و ساماندهی بلوار ورودی روستای ده جمال، بهره‌برداری از پروژه اجرای خط پدافندی دهستان بنستان به آسفیج و گاز رسانی به روستاهای پرکان و درب دهنه بهدان بخش آسفیج شهرستان بهاباد، بهره‌برداری از پنج سایت نسل چهارم تلفن همراه در روستاهای بنیز، باب دهوئیه، سیمکوئیه، کمکوئیه، تنگل بهدانبخش آسفیج بهاباد و رونمایی از ماشین آلات عمرانی دهیاری‌های بخش مرکزی بهاباد شامل یک دستگاه لودر، دو دستگاه کمپرسی ۱۰ تن از جمله طرح و پروژه‌هایی بود که در شهرستان بهاباد مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.