تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3765360
شناسه : 3765360
تاریخ :
دیشب اورونوف قلب هموطنش را نشانه گرفت اقتصاد ایران: گل اول پرسپولیس به فولاد چند نکته جالب به همراه داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: حرکت انفرادی اوستون اورونوف و گلی که او در بازی امشب مقابل فولاد زد، زمینه‌ساز اولین برد پرسپولیس در فصل جدید شد. البته که همین یک جمله تمام ابعاد گل ارونوف را نشان نمی‌دهد. اولین نکته این گل را باید در نبوغ این بازیکن جستجو کرد. ستاره ازبکستانی که از وقتی به پرسپولیس آمده نیمی از امید هواداران این تیم به برد را متوجه خودش می‌بیند، نشان داد همچنان می‌شود روی او حساب کرد.

نکته دوم اینکه او با این گل بیش از پیش آمادگی خودش را نشان داد و از گاریدو گرفته تا همه پرسپولیسی‌ها را به درخشش در ادامه فصل امیدوار کرد.

نکته سوم اینکه اورونوف با توجه به دعوتش به تیم ملی ازبکستان برای حضور در دیدارهای مقدماتی انتخابی جام جهانی، با گل زده و روحیه بالا وارد فیفادی می‌شود و این موضوع قطعا به حفظ روند آمادگی او کمک می‌کند.

نکته چهارم و مهمتر اما نقطه مقابل اورونوف در گل امشب است؛ یوسوپوف دروازه‌بان فولاد! او هم ازبکستانی است و به تیم ملی این کشور دعوت شده اما شرایطی کاملا متفاوت دارد. تا پیش از هفته سوم یوسوپوف با 2 کلین‌شیت، به تنهایی در صدر جدول بهترین گلرهای این فصل لیگ برتر بود اما شلیک هموطنش فرصت حفظ این صدرنشینی را از او گرفت. گل اورونوف عدد صفر را از مقابل گل‌های خورده فولاد برداشت تا با توجه به نتایج این هفته تراکتور و گل‌گهر، حالا اخباری و بیرانوند هم در کنار یوسوپوف قرار بگیرند.

بالاخره در آخرین بازی قبل از تعطیلات فیفادی، ثبت اولین برد پرسپولیس در شب اولین باخت فولاد اتفاقی است که دو ازبکستانی در متن رقم خوردن آن بودند.

 

پ