تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3765345
شناسه : 3765345
تاریخ :
انفجار مهیب در شهر عدن یمن با ۵ کشته اقتصاد ایران: انفجار مخازن گاز در شهر عدن منجر به کشته و زخمی شدن ۲۰ تن در این منطقه از یمن شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،  رسانه های یمن گزارش دادند که بامداد امروز شنبه انفجار مهیبی در شهر بندری عدن واقع در جنوب غربی یمن رخ داد که در اثر آن 20 نفر کشته و یا زخمی شده است.

بنا به آمار اولیه، دو انفجار پی در پی مخزن گاز در شهر عدن یمن، منجر به کشته شدن پنج تن و زخمی شدن 13 تن شده‌اند که آمار زخمی‌ها بعدعا به 15 تن افزایش یافت.

شهر عدن محل استقرار دولت مستعفی یمن و به اصطلاح پایتخت موقت این دولت ریاض نشین است. هنوز علت این حادثه در حال بررسی است و مقامات یمنی اقداماتی بعد از این حادثه انجام داده‌اند.

معاون استاندار عدن گفته است که تا اطلاع ثانوی، جایگاه‌های گاز بسته اند. بنا به گفته منابع یمنی، انفجار اول منجر به وقوع آتش سوزی و سرایت آتش به مخازن گاز در این منطقه پرجمعیت شده و منجر به انفجار دوم شده است.

 

.

 

.

 

همزمان با این حادثه، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس خبر داد که گزارشی درباره وقوع یک حادثه در فاصله 130 مایل دریایی در شرق عدن یمن دریافت کرده است.

انتهای پیام/