تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3765331
شناسه : 3765331
تاریخ :
نکونام، یحیی و VAR در هفته گذشته رفوزه شدند اقتصاد ایران: دیروز هفته سوم لیگ با کلکسیونی از حواشی عجیب و غریب به پایان رسید تا کم کم چهره مدعیان قهرمانی و تیم‌های فانوس به دست بیشتر نمایان شود‌‌.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

برترین‌ها: دیروز هفته سوم لیگ با کلکسیونی از حواشی عجیب و غریب به پایان رسید تا کم کم چهره مدعیان قهرمانی و تیم‌های فانوس به دست بیشتر نمایان شود‌‌.

ظاهراً بالا رفتن جریمه‌های انضباطی توسط فدراسیون فوتبال و وجود کمک داور ویدیویی در بازی‌های لیگ تاثیری بر آرامش مسابقات نداشته و هر هفته شاهد حواشی بیشتری در مسابقات هستیم.

نکونام، یحیی و VAR در هفته گذشته رفوزه شدند

در این مطلب پنج نکته جالب توجه از هفته سوم لیگ را با هم بررسی می‌کنیم:

۱- چهره بازنده هفته سوم لیگ بدون شک جواد نکونام بود. مربی پرادعایی که بیشتر زمان فصل گذشته لیگ درگیر حاشیه و دعوا با مدیرعامل استقلال بود و ادعا داشت مدیریت باشگاه نفرات مدنظر او را جذب نکرده است و در حالیکه بیشتر اوقات فصل را صدرنشین مسابقات بود در نهایت به خاطر عدم تمرکز، جام را به رقیب سنتی واگذار کرد. در فصل جاری او به آرزوی خود رسید و تیمی مملو از ستاره برایش فراهم کردند ولی حاصل این تیم پر و پیمان نتایجی ناامید کننده است که صدای هواداران تیمش را هم در آورده است. شکست در برابر تیم استقلال خوزستان در هفته سوم کاخ آرزوهای نکونام را به یکباره خراب کرد و در یک روز هم رکورد شکست ناپذیری لیک را از دست داد و هم شعار حیا کن رها کن از جانب آبی‌ها شنید. هفته سوم لیگ به جواد نکونام اثبات کرد به جای تمرکز بر روی خرافات و حواشی، باید دنبال بالا بردن دانش فنی خود باشد.

نکونام، یحیی و VAR در هفته گذشته رفوزه شدند

۲- پرسپولیس مهمترین بازی هفته سوم لیگ را در برابر تیم احیا شده فولاد خوزستان برنده شد تا باز هم خود را در قامت یک مدعی در لیگ برتر نشان بدهد. شاگردان گاریدو یک بازی حیثیتی را در برابر یحیی گل‌محمدی برنده شدند تا نشان دهند نباید مدافع عنوان قهرمانی لیگ را دست کم گرفت. البته قرمزها نشان دادند در مرکز زمین دچار مشکلات عدیده ای هستند و همین موضوع می‌تواند آنها را در آینده دچار مشکل کند. مسعود ریگی و سینا اسدبیگی بازیکنان کارگر و دونده‌ای هستند و شاید در بازی برابر تیم‌های متوسط کار را برای سرخ‌پوشان در بیاورند ولی مطمئنا در نبرد با رقبای قدرتمند پرسپولیس در آینده دچار مشکل می‌شوند و گاریدو باید فکری برای مرکز زمینش بکند‌. هر چند بعد از تعطیلات با بازگشت میلاد سرلک و سروش رفیعی وضع پرسپولیسی‌ها در مرکز زمین بهتر خواهد شد اما به شرطی که سرلک هم آمادگی قبل از اعزام به سربازی را داشته باشد.

نکونام، یحیی و VAR در هفته گذشته رفوزه شدند

۳- شاید شگفتی ساز لیگ تا هفته سوم مسابقات سپاهان اصفهان باشد. تیمی که در انتهای فصل گذشته لیگ وضعیت نامشخصی داشت و ستاره‌های خوب تیم مانند مغانلو، رامین رضاییان و حسین نژاد یکی پس از دیگری از جمع آنها جدا شدند‌. هواداران هم خواهان جدایی ژوزه مورایس بودند ولی در نهایت این مربی روی نیمکت زردپوشان اصفهانی باقی ماند تا تیم جوان و یکدستی را برای فصل جاری ببندد و حالا در پایان هفته سوم مسابقات با کسب ۳ پیروزی پیاپی و ۹ امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار دارد. هر چند آنها فصل پیش هم در هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی کسب کردند و باید دید آیا این بار می‌توانند موفقیت های خود را تداوم بخشند یا خیر؟

نکونام، یحیی و VAR در هفته گذشته رفوزه شدند

۴- چهره زشت هفته هم تعلق می‌گیرد به هوشنگ نصیرزاده و یحیی گل‌محمدی که با شیطنت های خود بازی دو تیم استقلال تهران و استقلال خوزستان را حاشیه کشاندند و نزدیک بود با اقدامات خام خود فاجعه‌ای بزرگ رقم بزنند. در حالیکه استقلال خوزستان به دلیل آماده نبودن ورزشگاه غدیر، دیدار هفته اول خود را بدون دردسر در ورزشگاه خانگی فولاد خوزستان برگزار کرده بود برای هفته سوم شاهد اعتراضات و مخالفت های عجیب مدیرعامل و سرمربی فولاد با برگزاری دیدار دو تیم استقلال تهران و خوزستان در ورزشگاه «فولاد آرنا» بودیم و این حواشی به دیدار آبی‌های لیگ در اهواز کشید و از ابتدا تا انتهای بازی شاهد پرتاب اشیا به داخل زمین بودیم. گل‌محمدی و نصیرزاده خوش شانس بودند که این فضای ملتهب منجر به فاجعه تلخی نشد و اِلا پای آنها به عنوان مقصران این اتفاق به وسط کشیده می‌شد.

نکونام، یحیی و VAR در هفته گذشته رفوزه شدند

۵- اتفاق تلخ هفته هم به خرابی سیستم VAR در دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان اختصاص می‌یابد. در لحظه‌ای که مسعود ریگی خطایی روی بازیکن تیم خوزستانی مرتکب شد داور دیدار برای بررسی صحنه پای مانیتور کمک داور ویدیویی رفت ولی دستگاه VAR صحنه آهسته خطا را پخش نکرد تا یه نکته سیاه و تاریک دیگر در فدراسیون تحت مدیریت مهدی تاج ثبت شود. در صحنه برخورد میلاد محمدی با مهاجم فولاد هم داوران به دلیل نداشتن تصاویر برخورد از زوایای دیگر نتوانستند تصمیم خاصی بگیرند و فقط بازی را خواباندند تا صدای هواداران حاضر در ورزشگاه را هم در بیاورند. این اتفاقات باعث شد تا هواداران فوتبال باز هم اعتمادشان نسبت به این فدراسیون کمتر از قبل شود‌.

 

پ