تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3765304
شناسه : 3765304
تاریخ :
خیران زنجانی ۲۰ عدد صندلی چرخدار به هلال‌ احمر اهدا کردند اقتصاد ایران: زنجان-مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان زنجان گفت: خیران و نیکوکاران ۲۰ عدد صندلی چرخدار را در قالب پویش ملی با هدف ارائه خدمات‌ به زائران سالمند و کم توان به هلال‌ احمر استان اهدا کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله‌هاشمی گفت: این صندلی ها در راستای اجرای پویش ملی «هزار صندلی چرخدار در مسیر عاشقی» به هلال احمر اهدا شد.

وی خاطرنشان کرد: این صندلی ها در طرح قدم به قدم در مسیر بهشت جهت ارائه خدمات به افراد کم توان، ناتوان و زوار سالمند حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، حضرت معصومه و دیگر اماکن متبرکه استفاده خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان یادآور شد: این صندلی ها پس از پایان طرح قدم به قدم در مسیر بهشت و همینطور ارائه خدمات به عزاداران حضرت معصومه (س) در بانک امانات پزشکی هلال احمر استان قرار می گیرد تا در صورت نیاز بیماران از این تجهیزات پزشکی به صورت امانت استفاده شود.

هاشمی اظهار امیدواری کرد، در ادامه نیز خیران، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان با اهدای صندلی چرخدار و یا داشتن سهمی از هزینه خرید آن در مسیر عاشقی زائران با هلال احمر همکاری کنند.

وی تصریح کرد: این صندلی های اهدایی به نام خود خیران و نیکوکاران به صورت پلاک ثبت شده در مسیر عاشقی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.