تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3765237
شناسه : 3765237
تاریخ :
چهار بند جذاب پیشنهاد یک میلیاردی عربستان به وینیسیوس اقتصاد ایران: صندوق سرمایه‌گذاری دولتی عربستان بندهای جذابی را در پیشنهاد یک میلیارد یورویی‌اش به مهاجم برزیلی رئال مادرید قرار داده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از گلوبوی برزیل؛ صندوق سرمایه‌گذاری عمومی دولت عربستان می‌خواهد با وینیسیوس جونیور، مهاجم رئال مادرید به مدت 5 سال به عنوان ورزشکار و 10 سال به عنوان سفیر جام جهانی 2034 قرارداد امضا کند.

به گفته این منبع؛ پیش از این اطلاعاتی وجود داشت که وینیسیوس تا زمانی که توپ طلا را دریافت نکند اروپا را ترک نخواهد کرد. او امسال یکی از برترین نامزدهای این جایزه است و سعودی‌ها می‌خواهند در این روند به مهاجم برزیلی رئال کمک کنند.

چهار بند جذاب و خیره‌کننده عربستان در پیشنهاد یک میلیارد یورویی‌اش به وینیسیوس جونیوز به شرح زیر هستند:

1. دریافت دستمزد یک میلیارد یورویی برای 5 سال قرارداد فوتبالی

2. خق انتخاب باشگاه بعدی خود در سال 2029

3. نقش سفیر جام جهانی 2034 و لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی

4. امکان به دست آوردن یک موقعیت شغلی در عربستان پس از پایان دوران فوتبال

این رسانه برزیلی همچنین گزارش می‌دهد از آنجایی که قراردادهای گرانقیمت با ستاره‌های فوتبال به ویژه نیمار برزیلی و کریستیانو رونالدوی پرتغالی در تابستان 2025 به پایان می‌رسند، سعودی‌ها این را فرصتی برای آزاد کردن سرمایه برای ورود وینیسیوس می‌دانند. باشگاه‌های احتمالی این ستاره برزیلی الهلال، الاتحاد و النصر هستند. همچنین گزارش شده که این بازیکن هنوز پیشنهاد رسمی دریافت نکرده است.

انتهای پیام/