تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3765116
شناسه : 3765116
تاریخ :
ورمزیار:استقلال تیمی نیست که مردم می‌خواهند/راحت گل می‌خوریم اقتصاد ایران: مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که آبی‌پوشان در لیگ بیست‌وچهارم سخت گل می‌زنند و راحت دروازه‌شان باز می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: در نقل‌وانتقالات نقاط ضعف‌مان را برطرف نکردیم. درست است که دو، سه بازیکن خوب جذب کردند اما چنین بازیکنانی باید در فوتبال ایران جواب بدهند. فصل گذشته در خط جلو مشکلاتی داشتیم و باید برای بلانکو مکمل پیدا می‌کردیم اما این اتفاق نیفتاده است.

«رسیدن به گل برای استقلال سخت شده است و به راحتی نیز گل می‌خورد.» وی با بیان این جمله افزود: گل‌های ساده دریافت می‌کنیم و اشتباهات فردی و تیمی منجر به گل حریفان می‌شود و به سختی هم گل می‌زنیم. از سه گلی که زده‌ایم دو گل آن از روی نقطه پنالتی بود. باید شیوه گل زدن و گل نخوردن را درست کنیم. این تیم کار دارد تا به شرایط ایده‌آل برسد.

مدافع پیشین استقلال در واکنش به ناراحتی هواداران از عملکرد تیمشان گفت: این تیم برای هواداران استقلال است و حق دارند مطالبه‌گر باشند. سال‌هاست که نتوانسته‌ایم جام بیاوریم و تنها یک قهرمانی در زمان فرهاد مجیدی بدست آمده است. الان خریدهای خوبی کرده‌ایم اما به نظرم سخت به گل می‌رسیم و راحت گل می‌خوریم. استقلال تیمی که مردم می‌خواهند، نیست. یک طرف صحبت کارشناسی است و یک طرف هم صحبت‌های هواداران. کسی که سال‌هاست بازی‌ها را نگاه می‌کند و در سرما و گرما بازی تیمش را می‌بیند حق دارد مطالبه‌گر باشد. باید از تیم حمایت شود اما از آن طرف نیز نباید فرصت‌سوزی شود. این تیم باید تا بازی با پرسپولیس مشکلاتش را برطرف کند.

ورمزیار در خصوص انتقادها از کادرفنی جواد نکونام و غیبت مهدی هاشمی‌نسب تصریح کرد: در مورد نکونام فنی می‌توانم صحبت کنم اما انتخاب دستیار در حیطه اختیارات سرمربی است. هاشمی‌نسب از مفاخر استقلال است و به خاطر زحماتی که برای این تیم کشیده، او را دوست دارم اما تشخیص حضور مربیان در کادرفنی برعهده سرمربی است.

وی درباره اینکه چه توصیه‌ای به نکونام دارد، گفت: واقعاً وقت می‌گذرد و تلف می‌شود و باید تیم را سریع‌تر جمع کند. چند هفته دیگر بازی‌های سختی در پیش داریم. امیدوارم نکونام تیم را جمع کند و بتواند تا دربی مردم را راضی نگه دارد.

انتهای پیام/