تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3765019
شناسه : 3765019
تاریخ :
گل‌محمدی: قدر موقعیت‌ها را می‌دانستیم پیروز می‌شدیم اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد، تیمش شانس برتری در دیدار مقابل پرسپولیس را داشته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یحیی گل‌محمدی پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فکر می‌کنم فوتبال خوبی ارائه کردیم ولی نتیجه‌ نتیجه‌ای نبود که مستحق آن باشیم. می‌توانستیم بازی را حتی ببریم و از موقعیت‌های‌مان خیلی راحت گذشتیم و اگر قدر موقعیت‌ها را می‌دانستیم حتی پیروز مسابقه می‌شدیم. در هر صورت پرسپولیس تیم باتجربه‌ای است و مدعی قهرمانی و این سه امتیاز برای آنها خیلی مهم بود. به نظر من بازیکنان فولاد بازی خوبی انجام دادند و از آنها تشکر می‌کنم.

 

«مشکل ما این بود که از موقعیت‌ها استفاده نکردیم، ولی بازی خوبی انجام دادیم.»، وی با بیان این جمله یادآور شد: روند بازی طوری شد که حریف از ضدحملات استفاده کرد و ما هم در جاگیری عملکرد خوبی نداشتیم و از این بابت ضربه خوردیم و گل‌های راحتی دریافت کردیم. یک موضوع ناراحت‌کننده این است که خیلی ساده گل اول را دریافت کردیم و در گل دوم هم با توجه به اینکه می‌خواستیم نتیجه را جبران کنیم نتوانستیم خوب عمل کنیم و پرسپولیس گل دوم را زد. به پرسپولیس تبریک می‌گویم و همین‌طور به بازیکنانم بابت بازی خوب‌شان. باید درس خوبی از این بازی بگیریم و برای بازی‌های بعدی آماده‌تر شویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: با توجه به موقعیتی که فولاد در چند سال گذشته داشته است، متأسفانه از  آن شرایط آرمانی به دور بوده و وضعیت سختی را پشت سر گذاشته است. ما سعی کردیم بازیکنانی که می‌گیریم دونده و تاکتیک‌پذیر باشند. تغییرات زیاد برای هر تیمی تبعاتی دارد، ولی در سه هفته گذشته تیم ما لیاقت خودش را نشان داده است و باید از فرصت‌های به وجود آمده بهتر استفاده کنیم. بازیکنان ما اگر بیشتر تلاش کنند و تمرکز داشته باشند می‌توانیم تیم بهتری باشیم.

ادامه دارد ...