تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3764980
شناسه : 3764980
تاریخ :
ساکت الهامی لب تیغ اخراج و استعفا اقتصاد ایران: یم فوتبال گل‌گهر سیرجان در دیداری خارج از خانه نساجی مازندران را در ورزشگاه وطنی شکست داد

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در دیداری خارج از خانه نساجی مازندران را در ورزشگاه وطنی شکست داد و سه امتیاز مهم را پیش از تعطیلات لیگ برتر به دست آوردند.

نیمه اول این مسابقه با حملات پرتعداد و بازی خوب نساجی آغاز شد و این تیم چند موقعیت خوب گلزنی در اختیار داشتند که درخشش اخباری مانع گلزنی بازیکنان نساجی شدند.

در ادامه مسابقه برخلاف روند بازی پنالتی به سود گل‌گهر اعلام شد که واکنش عالی لوان پولی روی ضربه پنالتی زنده روح مانع گلزنی این بازیکن شد و بازی همچنان با نتیجه بدون گل در جریان بود.

در نیمه دوم بازی بدون اتفاق خاصی در جریان بود که اخراج محمدرضا حسینی تیم نساجی را به شدت تحت فشار قرار داد و در نهایت گل‌گهر توسط گوستاوو واگنین دروازه این تیم را باز کرد.

نساجی در ادامه مسابقه تلاش‌های زیادی برای به تساوی کشیدن مسابقه انجام داد و اما نتوانست موقعیت خاصی ایجاد کند و بازی نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

نساجی دومین شکست خود را در ورزشگاه وطنی تجربه کرد و با یک امتیاز از سه مسابقه شرایط خوبی در جدول مسابقات ندارد، گل‌گهر با این پیروزی شش امتیازی شد و جایگاه در جدول مسابقات پیدا کرد.