تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3764977
شناسه : 3764977
تاریخ :
درخشش «پولی» کافی نبود، نساجی باخت/ گل گهر در رده چهارم جدول اقتصاد ایران: دیدار تیم های فوتبال نساجی و گل گهر با برتری شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال نساجی و گل گهر در هفته سوم لیگ برتر و در ورزشگاه شهید وطنی با قضاوت حمید حاج ملک به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید.

ترکیب نساجی: لوآن پولی، سعید آقایی، مهدی جان ملکی، امیر سام دلیری، منصور باقری، مهرداد رضایی، حامد پاکدل، صابر حردانی، محمدرضا حسینی (۳۴- کارت زرد) (۵۹- کارت قرمز)، سیامک نعمتی، محمدرضا عباسی

ترکیب گل گهر: محمد رضا اخباری، محمدمهدی زارع، عثمان اندونگ، ابوالفضل رزاق پور (۶۶- کارت زرد)، مهدی تیکدری، مجید عیدی، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده‌روح، امیر محمد رزاقی‌نیا، اریک بایناما، علی قربانی

بازیکنان نساجی بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۶، حامد پاکدل یک موقعیت خوب گلزنی را برای این تیم از دست داد. در دقیقه ۱۹ باز هم موقعیت گل برای نساجی به وجود آمد و این بار پاکدل با اخباری تک به تک شد اما دروازه بان گل گهر به خوبی توانست ضربه پاکدل را مهار کند.

بازیکنان نساجی دست از حمله بر نداشتند و نوبت به سیامک نعمتی رسید تا شانس خود را برای گلزنی امتحان کند اما شوت او را اخباری به زیبایی دفع کرد.

پنالتی از دست رفته برای گل گهر

در دقیقه ۳۷ به سود گل گهر اعلام پنالتی شد که احمدرضا زنده روح نتوانست از موقعیت به دست آمده نهایت استفاده را ببرد و پنالتی خود را از دست داد و لوان پولی به زیبایی آن را مهار کرد.

در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان رسید.

نساجی در نیمه دوم نتوانست انتظارات هواداران خود را برآورده سازد. در دقیقه ۵۹ محمدرضا حسینی با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا شاگردان ساکت الهامی بیش از ۳۰ دقیقه ۱۰ نفره به بازی ادامه دهند.

گلزنی واگنین برای گل گهر

در دقیقه ۸۳ روی پاس در عمق بایناما، مهاجم گل گهر در موقعیتی تک به تک با دروازه بان نساجی قرار گرفت که پولی موفق به مهار آن شد اما در ریباند گوستاوو واگنین موفق شد دروازه نساجی را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود گل گهر شود.

در نهایت این بازی با برتری یک بر صفر گل گهر سیرجان به پایان رسید و به رده چهارم جدول صعود کرد.