تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3764976
شناسه : 3764976
تاریخ :
یکه تازی ملوان در انزلی/ شاگردان اخباری باز هم شکست خوردند اقتصاد ایران: دیدار تیم های فوتبال ملوان و چادرملو با برتری شاگردان مازیار زارع به پایان رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ملوان و چادرملو در هفته سوم لیگ برتر و در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران با قضاوت سعید رحیمی مقدم رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه سه بر یک به سود شاگردان مازیار زارع به پایان رسید.

ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، سعید کریمی (۷۰- میلاد باقری)، محمدرضا رضایی، ابوذر صفرزاده (۲۳- کارت زرد)، یونس اکبرپور، امید نورافکن، سامان تورانیان (۸۷- رضا میرزایی)، نیما انتظاری، سجاد بازگیر (۶۰- رضا جعفری)، رضا غندی‌پور (۷۰- سهیل فداکار)، محمد عمری (۷۲- کارت زرد) (۸۷- محمد حسین خسروی)

ترکیب چادرملو: ادسون ماردن، سیروس صادقیان، ویکتور دوسانتوس، مهدی احمدی (۷۳- علی خدادادی) (۷۸- کارت زرد)، محمد پاپی، علی طاهران، هادی حبیبی‌نژاد، محمدحسین فلاح (۵۶- سید علی یحیی زاده)، والاس، متئو (۱۷- کارت زرد)، علا الدالی

شروع بازی با گلزنی بازیکنان ملوان

بازیکنان ملوان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۶ برای این تیم ضربه آزاد اعلام شد که امید نورافکن پشت توپ ایستاد و آن را ارسال کرد که توپ به رضا غندی پور رسید و او توانست با پای راست گل اول بازی را برای ملوان به ثمر برساند.

گل تساوی برای چادرملو

بازیکنان چادرملو در نیمه اول کمتر به موقعیت رسیدند و در یکی از معدود موقعیت‌های خود در دقیقه ۲۱، ارسال کوتاه فلاح پشت محوطه جریمه ملوان فرود آمد و توپ به ویکتور سانتوس رسید و با ضربه سر ضرب از پشت محوطه جریمه گل تساوی را برای چادرملو به ثمر رساند.

دبل غندی پور برای ملوان

رضا غندی پور که موفق شده بود گل اول را برای ملوان به ثمر برساند در دقیقه ۳۲، سامان تورانیان از آشفتگی خط دفاعی چادرملو نهایت استفاده برد و رضا غندی پور را در موقعیت گلزنی قرار دارد و این بازیکن توانست گل دوم را برای ملوان به ثمر برساند.

در نیمه دوم هم بازیکنان ملوان بهتر از میهمان خود بودند و عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشتند.

گل سوم ملوان توسط انتظاری

در شروع نیمه دوم، نیما انتظاری با پاس امید نورافکن توپ را دریافت کرد و گل سوم را برای ملوان به ثمر رساند.

این نتیجه تا پایان بازی حفظ شد تا بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود ملوان به پایان برسد و ملوان پس از تیم‌های سپاهان و تراکتور در پایان هفته سوم در رده سوم به کار خود پایان دهد. این دومین شکست شاگردان سعید اخباری در ۳ هفته ابتدایی لیگ برتر بود و آنها تک امتیازی باقی ماندند.