تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3764975
شناسه : 3764975
تاریخ :
۳ برد و یک باخت بوکسورهای نوجوان در روز دوم پیکارهای آسیایی اقتصاد ایران: روز دوم رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان آسیا با کسب سه پیروزی و یک شکست برای نمایندگان کشورمان همراه شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا امروز (جمعه) در شهر العین کشور امارات پیگیری شد و چهار بوکسور تیم نوجوانان کشورمان روی رینگ رفتند که حاصل تلاش آنها کسب سه پیروزی و یک شکست بود.

 

براساس این گزارش، در رقابت‌های وزن 46 کیلوگرم، مهدی روزبهانی موفق به برتری مقابل باتبایار از مغولستان شد تا در دور بعد حریف نوکسان‌ وراپات‌ تایلندی شود.

سهند نجفی در وزن 48 کیلوگرم به مصاف چانتارا از تایلند رفت و در دیداری نزدیک حریف خود را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در دور بعدی با اوراسبایف‌ از قرقیزستان پیکار می‌کند‌.

در مبارزات وزن 50 کیلوگرم، هیوا نادری به مصاف مالاکوف از اوکراین رفت و مقابل حریف اروپایی خود که در این دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور دارد، مغلوب شد و به عنوان دومین بوکسور کشورمان از دور مسابقات کنار رفت.

همچنین در رقابت‌های وزن 54 کیلوگرم علی ملکوتی با نیهان از سریلانکا مبارزه کرد و مقتدرانه به برتری رسید. وی در مرحله بعدی با شاکرجانوف‌ ازبکستانی پیکار‌ خواهد کرد.

فردا (شنبه) و در سومین روز این‌ پیکارها، مسابقات رده نوجوانان پیگیری می‌شود که در وزن 60کیلوگرم محمد بیرانوند با بوکسوری از فلسطین، در وزن 63 کیلوگرم اشکان هاشمی با نماینده اوکراین، در وزن 66 کیلو امیرمحمد رستم‌پور‌ با حریفی از چین تایپه‌ و در وزن 70 کیلوگرم محمدصالح مصباحی با بوکسور اردنی مصاف خواهند داد.

در این مسابقات، 462 بوکسور از 26 کشور حضور دارند.

انتهای پیام/