تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764971
شناسه : 3764971
تاریخ :
بیشتر تصادفات ایام اربعین ناشی از عدم رعایت فاصله طولی بود اقتصاد ایران: قم- رییس پلیس راه استان قم گفت: رانندگان و زائران هنگام رانندگی و سفر در جاده‌ها، فاصله طولی خودروها را رعایت کنند، چرا که اکثر تصادفات ایام اربعین در این رابطه بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مختار پناهی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: استان قم به عنوان محورهای مواصلاتی و نقطه اتصال چند شهر و استان در ایام اربعین مورد تردد زائران قرار گرفته و خواهد داشت و در این ایام هیچ تصادفی منجر به فوت ثبت نشده است.

رییس پلیس راه استان قم با اشاره به طرح ترافیکی ویژه اربعین بیان کرد: طرح ترافیک ویژه اربعین از ۱۶ مردادماه آغاز شده و تا هفته آینده یعنی ۳۰ صفر ادامه خواهد داشت و جاده‌هایی که به لحاظ فنی در محور سلفچگان ایراد داشت، سعی در اصلاح آن داشتیم.

وی ابراز کرد: به رانندگان و زائران توصیه می‌شود تا در هنگام رانندگی و سفر در جاده‌ها، فاصله طولی خودروها را رعایت کنند، چراکه اکثر تصادفات ایام اربعین در این رابطه بود.

مختاری خاطرنشان کرد: رانندگان و شهروندان در صورت مشاهده حادثه‌های تصادفی در محورهای مواصلاتی و جاده‌ها از توقف خودداری کنند.