تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3764951
شناسه : 3764951
تاریخ :
پرسپولیس و فولاد با تساوی به رختکن رفتند اقتصاد ایران: تقابل پرسپولیس و فولاد خوزستان در نیمه اول برنده نداشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت 19:42 امروز (جمعه) در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ‌به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس: الکسیس گوندوز، میلاد محمدی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، ایوب العملود، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، استون ارونوف و علی علیپور.

ترکیب فولاد: اتکیر یوسوپوف، مجتبی نجاریان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، علی نعمتی، محمدجواد محمدی، احسان پهلوان، محمدرضا سلیمانی (دقیقه 37 - محمد عسکری)، محمد عباسی، امیرمسعود سرآبادانی و وحید حیدریه.

داور: پیام حیدری

دقیقه یک: بازیکنان پرسپولیس پس چند پاس کوتاه پشت محوطه جریمه، توپ را به علیپور رساندند و مهاجم سرخپوشان با یک ضربه قیچی برگردان توپ را به سمت دروازه فولاد روانه کرد که پس از برخورد با بدن مدافع سفیدپوشان اهوازی، برگشت داده شد. این صحنه توسط VAR بررسی و تصمیم داور برای ادامه بازی تأیید شد.

دقیقه 7: برخوردی در محوطه جریمه پرسپولیس صورت گرفت و بازی برای بررسی این صحنه توسط داوران اتاق VAR متوقف شد، اما در نهایت رأی داور بر ادامه بازی بود.

دقیقه 14: وحید حیدریه توپ بلندی را روی محوطه جریمه سانتر کرد که ضربه سر موسی کولیبالی مدافع فولاد با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 17: مسعود ریگی در مرکز زمین اقدام به خطا کرد که داور خطای هافبک پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد. داوران اتاق VAR این صحنه را هم بررسی کردند که پس از بررسی چند دقیقه‌ای کارت زرد تأیید شد.

دقیقه27: نخستین موقعیت خطرناک پرسپولیسی‌ها ایجاد شد و ضربه سر وحید امیری روی ارسال بلند ایوب العملود در موقعیتی تک به تک به بدن دروازه‌بان فولاد برخورد کرد و برگشت داده شد.

 دقیقه 28: ارونوف پا به توپ به محوطه جریمه فولاد نفوذ کرد و پس از دریبل کولیبالی در موقعیتی با یوسوپوف قرار گرفت که دروازه‌بان ازبکستانی موفق‌تر از هافبک پرسپولیس عمل و توپ را با پا دور کرد.

دقیقه 35: با پاس اشتباه ارونوف، در پشت محوطه پرسپولیس توپ در اختیار پهلوان قرار گرفت و شوت محکم هافبک فولاد را گندوز از بالای دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه 36: موسی کولیبالی که از ابتدای بازی روی تمام ارسال‌های بلند فولادی‌ها در محوطه جریمه پرسپولیس حضوری فعال داشته، این بار هم ارسال بلند مدافعان فولاد را با ضربه سر با اختلاف کم به بیرون زد.

دقیقه 40: ضربه کاشته محمد عسکری از پشت محوطه جریمه پرسپولیس با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 1+45: ارسال وحید امیری با ضربه سر علی علیپور با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 4+45: سینا اسدبیگی پشت محوطه جریمه فولاد صاحب توپ شد که ضربه فنی هافبک پرسپولیس را دروازه‌بان فولاد مهار کرد.

دقیقه 8+45: ارونوف با عبور از مدافع پیش روی خود با دروازه‌بان فولاد تک به تک شد، اما پاس رو به‌ عقب هافبک پرسپولیس را بازیکنی از این تیم نبود که وارد دروازه خالی تیم میهمان کند.

انتهای پیام/