تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3764944
شناسه : 3764944
تاریخ :
تساوی پرسپولیس با فولاد در نیمه اول اقتصاد ایران: نیمه نخست دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان با تساوی بدون گل همراه بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز در هفته سوم لیگ برتر در حالی برگزار شد که سرخپوشان پایتخت همچنان به دلیل عدم در اختیار داشتن ورزشگاه استاندارد نمی‌توانند در تهران میزبانی کنند.

از این روز پرسپولیس تصمیم به میزبانی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین گرفت.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تقابل پرسپولیس مقابل تفکر پیشین

خوان کارلوس گاریدو برای این بازی تصمیم گرفت از ترکیب زیر در حالی استفاده کند که سروش رفیعی را به خاطر محرومیت و مرتضی پورعلی‌گنجی و امید عالیشاه را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد:

الکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، ایوب العملود، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، فرشاد احمدزاده، اوستون اورونوف، وحید امیری و علی علیپور.

در سوی دیگر میدان یحیی گل محمدی که به دلیل سال‌ها حضور به عنوان سرمربی پرسپولیس شناخت کافی از این تیم تصمیم گرفت نفرات زیر را وارد زمین کند:

اوتکیر یوسوپوف، مجتبی نجاریان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، علی نعمتی، محمد جواد محمدی، احسان پهلوان، محمدرضا سلیمانی (محمد عسکری - ۳۰)، محمد عباسی، امیر مسعود سرآبادانی و وحید حیدریه.

شجاعت فولاد مقابل پرسپولیس سرعتی

بازی در حالی آغاز شد که فولادی‌ها بدون ترس از اسامی بزرگ در ترکیب پرسپولیس بازی را تهاجمی آغاز کردند. این تیم در دقیقه ۴ انتظار داشت پیام حیدری پنالتی برایش بگیرد اما داور VAR تصمیم حیدری را تأیید کرد تا بازی ادامه پیدا کند.

پس از این گل سرعت بالای وحید امیری و اوستون ارونوف به همراه فرشاد احمدزاده باعث شد تا آنها دو بار صاحب موقعیت گل شوند اما یوسوپوف با نمایش خیره کننده مانع از گلزنی سرخپوشان شد.

فولاد در آخرین لحظه‌های این دیدار هم سعی داشت با ارسال از جناحین ایجاد خطر کند اما مدافعان بلندقامت پرسپولیس مانع از این امر شدند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.