تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3764937
شناسه : 3764937
تاریخ :
پیروزی یک نیمه ای ملوان مقابل چادرملو اقتصاد ایران: نیمه اول دیدار تیم های فوتبال ملوان و چادرملو با برتری شاگردان مازیار زارع به پایان رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ملوان و چادرملو در هفته سوم لیگ برتر و در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران با قضاوت سعید رحیمی مقدم رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان مازیار زارع به پایان رسید.

ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، ابوذر صفرزاده (۲۳- کارت زرد)، یونس اکبرپور، امید نورافکن، سامان تورانیان، نیما انتظاری، سجاد بازگیر، رضا غندی‌پور، محمد عمری

ترکیب چادرملو: ادسون ماردن، سیروس صادقیان، ویکتور دوسانتوس، مهدی احمدی، محمد پاپی، علی طاهران، هادی حبیبی‌نژاد، محمدحسین فلاح، والاس، متئو، علا الدالی

شروع بازی با گلزنی بازیکنان ملوان

بازیکنان ملوان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۶ برای این تیم ضربه آزاد اعلام شد که امید نورافکن پشت توپ ایستاد و آن را ارسال کرد که توپ به رضا غندی پور رسید و او توانست با پای راست گل اول بازی را برای ملوان به ثمر برساند.

گل تساوی برای چادرملو

بازیکنان چادرملو در نیمه اول کمتر به موقعیت رسیدند و در یکی از معدود موقعیت‌های خود در دقیقه ۲۱، ارسال کوتاه فلاح پشت محوطه جریمه ملوان فرود آمد و توپ به ویکتور سانتوس رسید و با ضربه سر ضرب از پشت محوطه جریمه گل تساوی را برای چادرملو به ثمر رساند.

دبل غندی پور برای ملوان

رضا غندی پور که موفق شده بود گل اول را برای ملوان به ثمر برساند در دقیقه ۳۲، سامان تورانیان از آشفتگی خط دفاعی چادرملو نهایت استفاده برد و رضا غندی پور را در موقعیت گلزنی قرار دارد و این بازیکن توانست گل دوم را برای ملوان به ثمر برساند.