تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3764922
شناسه : 3764922
تاریخ :
برتری یک نیمه ای سپاهان مقابل شمس آذر اقتصاد ایران: نیمه اول دیدار تیم های سپاهان و شمس آذر با برتری شاگردان مورایس به پایان رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان و شمس آذر در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر امروز جمعه ۹ شهریور از ساعت ۱۹:۱۵ و در ورزشگاه امام خمینی اراک (ره) با قضاوت علی اصغر مؤمنی رو در روی هم قرار گرفتند که نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، حسین گودرزی، برایان دابو، سیدمحمد کریمی، کاوه رضایی، رضا شکاری، آریا یوسفی، محمدمهدی محبی، محمدامین حزباوی، محمد دانشگر و وحدت هنانوف (۲۰- کارت زرد)

ترکیب شمس آذر: محمدامین رضایی، امیرحسین صدقی، مهدی محمدی، خشایار زبرجد، نوید کومار، صادق بوصبیح، هومن ربیع‌زاده، میلاد شیخ‌فخرالدینی، امیرمحمدپناهی، سپهر روزی‌طلب و علی آزادمنش

بازیکنان سپاهان بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۹، روی پاس کاوه رضایی، محمدمهدی محبی صاحب توپ شد و پس از دخالت شکاری توپ به این بازیکن رسید اما با بی دقتی توپ را به بیرون فرستاد.

پس از آن و در دقیقه ۱۴، ارسال بازیکنان شمس آذر از سمت چپ خط دفاعی سپاهان به شکل خطرناکی از مقابل پیام نیازمند و مهاجمین حریف عبور کرد.

رضایی گلزن اول سپاهان در مقابل شمس آذر

در دقیقه ۲۳ قفل دروازه‌ها باز شد و آریا یوسفی پشت مدافعان شمس آذر صاحب توپ شد و با پاسی کاوه رضایی را در موقعیت گلزنی قرار دارد و این بازیکن توانست دروازه خالی را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در دقیقه ۳۰ سپاهانی باز هم موقعیت گلزنی داشتند که ضربه سر محمد دانشگر با اختلاف کمی از کنار دروازه شمس آذر به بیرون رفت.

در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان خاتمه یافت.