تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3764920
شناسه : 3764920
تاریخ :
برنامه‌ها و بازی‌های جدید در راه اپل ویژن پرو هستند اقتصاد ایران: اپل قصد دارد با اضافه کردن مجموعه‌ای از بازی‌ها، محتواهای ویدیویی و برنامه‌های جدید، تجربیات فراگیر ویژن پرو را گسترش دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اپل گفته که در پی اضافه‌کردن چندین بازی و محتوای ویدیویی و نرم‌افزار به ویژن پرو است. یکی از این موارد، نسخه‌‌‍‌ای سه‌بعدی از بازی پازلی Castle Crumble است که به گیمرها اجازه می‌دهد در محیطی سه بعدی با هم تعامل داشته باشند. گیمرها در این بازی می‌توانند از دستان خود برای هدف‌گیری دقیق نقاط ضعف قلعه‌ها با انواع مواد منفجره‌‌ی قدرتمند و طلسم‌ استفاده کنند. این بازی هم اکنون در اپ‌استور دردسترس است.

بازی‌های دیگری هم به اپل ویژن پرو اضافه می‌شوند که Puzzle Sculpt یکی از آن‌ها است. این بازی که ۱۵ شهریور منتشر می‌شود، گیمرها را دعوت می‌کند تا در یک محیط کاملا فراگیر با انواع پازل‌ها تعامل داشته باشند.

Immersion Golf هم با نقشه‌های سه بعدی دقیق از نزدیک به ۴۰ هزار زمین گلف در سراسر جهان برای علاقه‌مندان به گلف طراحی شده است. این نرم‌افزار هم به کاربران اجازه می‌دهد تا طرح‌های زمین و موانع را مشاهده کنند و ابزاری جامع برای برنامه‌ریزی استراتژی بازی خود ارائه دهند.

Sandblox: The Marble Game نام بازی دیگری است که به اپل ویژن پرو اضافه می‌شود. این بازی به گیمرها اجازه می‌دهد تا پازل‌ها و مسیرهای مرمری را با استفاده از سیستم ردیابی بصری ایجاد کنند و به اشتراک بگذارند، سازه‌های پیچیده‌ای بسازند و خلاقیت‌های خود را در فضای آنلاین نمایش دهند.

مقاله‌های مرتبط
  • بازی شبیه‌ساز شغل وارد اپل ویژن پرو شد
  • کاربران اپل ویژن پرو ابرقهرمان می‌شوند!

علاقه‌مندان به پینبال با استفاده از بازی Pinball Nation می‌توانند فضاهای زندگی خود را به یک سالن بازی پینبال مجازی تبدیل کنند. ازطرفی، Beat Slash-Mixed یک بازی پر انرژی است که با شمشیر و موسیقی به استقبال گیمرها می‌آید.

علاوه‌بر بازی‌های ذکر شده، کاربران ویژن پرو از ۱۶ شهریور ماه می‌توانند به ویدیوهای جدید ضبط شده در فرمت Apple Immersive Video دسترسی داشته باشند. یکی از این ویدیوها، Elevate است که به بینندگان منظره‌های نفسگیر از ارتفاعات سرسام‌آور ارائه می‌دهد. به‌علاوه کاربران سراسر جهان در همان روز می‌توانند اولین قسمت Boundless و قسمت دوم حیات وحش با تمرکز بر فیل‌ها را تماشا کنند.