تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3764892
شناسه : 3764892
تاریخ :
تریلر تند و تیز و پرهیجان Call of Duty: Black Ops 6 بخش چندنفره را به‌نمایش می‌گذارد [تماشا کنید] اقتصاد ایران: تریلر هیجان‌انگیزی از بخش چندنفره‌ی بازی مورد انتظار Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اکتیویژن تریلر جدیدی از بخش چندنفره‌ی بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر کرد؛ تریلری که پر از صحنه‌های آهسته و انفجارهای مهیب است و برخی از سلاح‌های مورد انتظار گیمرها را به‌نمایش می‌گذارد.

در تریلر جدید بازی کال‌ آو دیوتی می‌توانیم ابزار RC-XD killstreak، خودرو کنترل از راه دور پر از مواد منفجره و Tomahawks، سلاحی پرتابی که در Black Ops Cold War نیز وجود داشت را ببینیم. تریلر بازی، نگاهی گذرا به ۱۶ نقشه‌ی جدید چندنفره و مکانیک‌هایی مانند استفاده از دشمنان به عنوان سپر انسانی ارائه می‌دهد.

دسترسی زودهنگام به نسخه‌ی بتای Call of Duty: Black Ops 6 از امروز تا ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) برای مشترکین Game Pass Ultimate و PC Game Pass آغاز شده و دسترسی عمومی به نسخه‌ی بتای بازی از ۴ تا ۹ سپتامبر (۱۴ تا ۱۹ شهریور) برای همه‌ی کاربران امکان‌پذیر است.

مقالات مرتبط
  • حالت داستانی بازی Call of Duty: Black Ops 6 بدون اینترنت اجرا نمی‌شود
  • اولین تریلر گیم‌پلی کال آو دیوتی ۲۰۲۴ منتشر شد؛ اعلام زمان عرضه [تماشا کنید]
  • خبر خوب برای گیمرهای ایرانی؛ بازی Call of Duty 2024 وارد گیم پس می‌شود

بازی Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان) برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و سری اس و پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.