تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3764864
شناسه : 3764864
تاریخ :
اپل با نرم‌افزار Apple Sports برای فصل فوتبالی آماده می‌شود اقتصاد ایران: به‌روزرسانی اپلیکیشن Apple Sports با قابلیت‌های جدید و کاربردی دردسترس قرار گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اوایل سال جاری میلادی، اپل اپلیکیشن رایگان Apple Sports را منتشر کرد تا کاربران بتوانند امتیازات زنده‌ی مسابقات ورزشی را مشاهده کنند، با توجه به نزدیکی انتشار iOS 18 و watchOS 11 و آغاز فصل فوتبالی جدید، اپل به‌روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن مورد بحث منتشر کرده که قابلیت ردیابی لحظه‌ای توپ در بازی‌ها را به‌همراه دارد.

براساس بیانیه‌ی رسمی اپل، آپدیت اپلیکیشن Sports اطلاعات لحظه‌ای از بازی‌ها ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند امتیازات را مستقیماً از صفحه‌ی قفل آیفون یا داینامیک آیلند مشاهده کنند.

نمایش امتیازات بازی روی صفحه‌ی قفل آیفون
Apple

اپل منوی کشویی جدیدی برای نمایش‌های کارت امتیازات به اپلیکیشن Sports اضافه کرده تا کاربران بتوانند به‌راحتی بین بخش‌های My Leagues و My Teams و فیدهای خود برای لیگ‌های مورد‌ علاقه‌شان جابه‌جا شوند.

نمایش کارت‌های امتیازات بازی روی صفحه‌ی قفل آیفون در کنار اپل واچ
Apple

نسخه‌ی جدید Apple Sports از لیگ‌هایی از جمله لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا، NFL و NCAAF و MLS و MLB و NBA و WNBA و NCAA (مردان و زنان)، NHL و NWSL، پریمیر لیگ، بوندس‌لیگا، لالیگا و سری آ پشتیبانی می‌کند.

مقاله‌ی مرتبط
  • پخش زنده مسابقات پریمیر لیگ و لالیگا؛ اپلیکیشن Apple Sports برای آیفون رونمایی شد

اپلیکیشن‌های Apple Sports، Apple TV و Apple News با یکدیگر همگام‌سازی می‌شوند، بدین ترتیب می‌توان محتوای مرتبط را در هر سه‌ی آن‌ها مشاهده کرد.