تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3764838
شناسه : 3764838
تاریخ :
تظاهرات میلیونی یمنی‌ها در حمایت از ملت فلسطین  اقتصاد ایران: مردم یمن بار دیگر با راهپیمایی بی‌وقفه خود در روز جمعه، حمایت خود از ملت فلسطین را اعلام و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. 

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المیادین، مردم یمن که از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی در غزه به صورت هفتگی از حمایت ملت غزه دست برنداشته اند، این هفته نیز تظاهرات میلیونی خود را در میدان اصلی صنعا پایتخت یمن و ۱۴ استان این کشور با شعار «حمایت از غزه و مسجد الاقصی، مسئولیت و جهاد» برپا کردند.

در بیانیه پایانی این تظاهرات آمده است که یمن از مواضع خود در پشتیبانی از فلسطین با وجود تمام خطراتی که وجود دارد، دست بر نخواهند داشت و یمن نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حال و آینده واکنش نشان خواهند داد.

یمنی‌ها همچنین در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نمی‌دهند کشتی‌های صهیونیست یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها بندرهای اراضی اشغالی است از دریای عرب و دریای سرخ عبور کنند و به این ترتیب رژیم صهیونیستی را در محاصره قرار داده اند. ارتش یمن عملیات‌های موفقیت‌آمیزی را در این چارچوب به انجام رسانده و آسیب‌های اقتصادی فراوانی را به بندرهای جنوبی اراضی اشغالی وارد آورده است. اما در مقابل، ائتلاف متجاوز آمریکایی- انگلیسی در حمایت آشکار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، به بهانه حمایت از دریانوردی چندین بار اراضی یمن را مورد هجوم قرار داده است.