تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3764826
شناسه : 3764826
تاریخ :
پرسپولیس برای آسیا این استادیوم را می‌خواهد اقتصاد ایران: باشگاه پرسپولیس همچنان امیدوار است استادیوم امام رضا مشهد را به عنوان استادیوم دوم خود در لیگ نخبگان معرفی کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرورزشی: باشگاه پرسپولیس همچنان امیدوار است استادیوم امام رضا مشهد را به عنوان استادیوم دوم خود در لیگ نخبگان معرفی کند.

پرسپولیس درحالی باید روز 26 شهریور در اولین بازی خود در لیگ نخبگان به مصاف الاهلی عربستان برود که هنوز وضعیت ورزشگاه‌های آزادی و تختی برای میزبانی پرسپولیس (همین طور استقلال) مشخص نیست و سرخ پوشان نمی‌دانند قرار است در کدام استادیوم از حریفان خود میزبانی کنند.

هرچند مدیران شرکت توسعه و تجهیر و همین طور فدراسیون فوتبال وعده داده اند که ورزشگاه آزادی برای میزبانی بازی‌ها تا آن تاریخ مهیا خواهد شد اما باز هم از مدیران دو باشگاه پرسپچولیس و استقلال خواسته اند تا یک ورزشگاه دیگر را به عنوان استادیوم خود به AFC معرفی کنند.

آخرین خبرها حاکی از آن است که استادیوم شهر قدس اعلام آمادگی کرده تا از بازی‌های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان میزبانی کند و در همین راستا قرار است صبح فردا جلسه ای با حضور نماینده‌های دو باشگاه و همین طور مسئولان فدراسیون در این ورزشگاه نیز برگزار شده تا از امکانات این استادیوم برای میزبانی دو تیم پرطرفدار پایتخت در رقابت‌های لیگ نخبگان بازدید به عمل آید. اما خبرهای دریافتی از باشگاه پرسپچولیس حکایت از آن دارد که با وجود مخالفت اولیه مدیران تصمیم گیرنده در مشهد، باشگاه پرسپولیس همچنان مذاکرات خود را با استانداری، مدیر مجموعه ورزشگاه امام رضا، شورای تامین و آستان قدس پیگیری می‌کند تا مجوزهای لازم را برای بزگرای بازی در این استادیوم دریافت کند. هرچند که احتمال موافقت و صدور مجوزهای لازم برای میزبانی این استادیوم از بازی‌های پرسپولیس در لیگ نخبگان بسیار کم است اما تلاش‌ها همچنان ادامه دارد.

گفتنی است در صورتی که ورزشگاه امام رضا مشهد از پرسپولیس میزبانی نکند، باشگاه پرسپولیس نیز مثل باشگاه استقلال، استادیوم شهر قدس قلعه حسن خان را به عهنوان ورزشگاه خانگی خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی خواهد کرد.