تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764808
شناسه : 3764808
تاریخ :
امنیت و اقتدار کشور در گرو فعالیت های فراجا است اقتصاد ایران: تبریز- سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به طیف متنوع فعالیت های فراجا گفت: امنیت و اقتدار کشور در گرو فعالیت های فراجا است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، تراب محمدی امروز در دیدار فرماندهان انتظامی استان به مناسبت هفته دولت در عمارت استانداری افزود: فرماندهی انتظامی در جبهه اول صیانت از امنیت و آرامش جامعه در ابعاد مختلف است.

وی با بیان اینکه بهترین شانیت برای ما خدمتگزاری به مردم به عنوان تاکید مؤکد رهبر معظم انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: فراجا در زمینه صیانت از مرزها و رویدادهای متعدد ملی و مذهبی و تأمین امنیت مردم به صورت شبانه روزی نقش تعیین کننده دارد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: در سایه تلاش‌های پیگیر و خستگی ناپذیر فراجا، امنیت پایداری در مناطق مختلف کشورمان برقرار است.

وی بیان کرد: اگر فراجا نباشد، برقراری نظم و امنیت در جامعه محلی از اعراب ندارد.

محمدی افزود: حضور نیروهای تلاشگر و ایثارگر فراجا در معابر و اماکن القا کننده احساس امنیت در میان شهروندان است.

وی گفت: اگر نعمت امنیت در جامعه نباشد، هیچ فعالیت معطوف به عمران و آبادانی در جامعه منتج به نتیجه نخواهد شد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی اضافه کرد: از جان گذشتگان فراجا با تبعیت از ولی امر مسلمین، با رأفت و عطوفت با اقشار مختلف جامعه برخورد می‌کنند که این روند زمینه ساز افزایش محبت آنان در نزد مردم عزیز است.

وی تشریح کرد: خوشبختانه در سایه کوشش شبانه روزی فراجا در زمان حاضر امنیت پایداری در آذربایجان شرقی برقرار است، طرح‌های توسعه به خوبی پیش می‌رود و هیچ گونه خلای مدیریتی احساس نمی‌شود.

وی در پایان از تلاش نیروهای مخلص فراجا در آذربایجان شرقی قدردانی کرد.