تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3764803
شناسه : 3764803
تاریخ :
ملی‌پوش گلبال: گام اول را محکم برداشتیم اقتصاد ایران: بهترین بازیکن دیدار تیم‌های گلبال ایران و فرانسه ابراز امیدواری کرد که تیم کشورمان روی سکوی پارالمپیک قرار خواهد گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، حسن جعفری ملی‌پوش تیم گلبال ایران پس از برتری تیم کشورمان مقابل فرانسه اظهار داشت: بازی خوبی بود. همیشه اولین دیدار در هر تورنمنتی سخت است، با این وجود توانستیم با شکست فرانسه گام اول را محکم برداریم. امیدوارم فردا بازی خوبی با برزیل انجام بدهیم و در نهایت از گروه صعود کنیم و در دور بعدی با تیم آسان‌تری برخورد کنیم.

وی درباره حریف فردای تیم ملی عنوان کرد: برزیل قهرمان پارالمپیک است. خوشبختانه در مرحله گروهی با هم روبرو می‌شویم و اگر در مرحله حذفی برنده شویم و به فینال برسیم، دیگر با این تیم مواجه تا دیدار نهایی نخواهیم شد.

جعفری با بیان اینکه جدال‌های ایران و آمریکا، دیگر حریف کشورمان در مرحله گروهی همیشه برابر بوده است، گفت: ما آماده‌ایم که نتیجه خوبی بگیریم. مردم دعا کنند که روی سکو برویم و اول شویم تا دل آنها را شاد کنیم.

وی که هشت گل در بازی امروز به ثمر رساند، در پایان گفت: با وجود این تعداد گلی که به ثمر رساندم، اما به آقای گلی فکر نمی‌کنم و هدفم ارائه بهترین بازی است و به نتیجه دلخواه برسیم.