تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764792
شناسه : 3764792
تاریخ :
همزمان با هفته دولت ۷ پروژه در فاضل آباد افتتاح شد اقتصاد ایران: فاضل آباد- شهردار فاضل آباد از افتتاح هفت پروژه در این شهرستان خبر داد و گفت: مجموع اعتبارات پروژه های افتتاح و کلنگ زنی هفته دولت فاضل آباد بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، کمیل واعظی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران از کلنگ زنی پیاده روسازی چهار هزار متر مربع در شهرداری فاضل آباد خبر داد و اظهار کرد: در ایام هفته دولت امسال ما شاهد افتتاح هفت پروژه خواهیم بود.

وی از افتتاح مجموعه ورزشی شماره ۲ در این شهرستان خبر داد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

شهردار فاضل آباد گفت: زیرسازی و آسفالت معابر ۱۴ هزار و ۸۸۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال در این ایام به بهره برداری رسید.

وی یادآور شد: روشنایی معابر بلوار شهری با ۳۰۰ متر طول و ۶۳ تیر برق با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

واعظی از خرید ۶ دوربین امنیتی و ترافیکی خبر داد و افزود: این دوربین‌ها با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال خریداری و در سطح شهر نصب شده است.

وی خریداری خودروی حمل زباله، بیل چرخ زنجیری، احداث کانال‌ها و جداول شهری و تکمیل دیواره سنگی رودخانه محمدآباد را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت دانست و گفت: مجموع این پروژه‌ها با اعتبار بالغ بر ۳۸۲ میلیارد ریال افتتاح و یا کلنگ زنی شد.