تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764772
شناسه : 3764772
تاریخ :
میدان شهدای مشهد رکورددار میزبانی برنامه‌های دهه آخر صفر است اقتصاد ایران: مشهد- معاون فرهنگی‌هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: میدان شهدای مشهد میزبان رکورد ۸۰ ساعت برنامه خدمت‌رسانی بی‌وقفه در دهه آخر صفر است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسکندری با بیان اینکه میدان شهدای مشهد میزبان رکورد ۸۰ ساعت برنامه خدمت‌رسانی بی‌وقفه در دهه آخر صفر است، اظهار کرد: میدان شهدا میدان آئینی شهر مشهد است که در دهه پایانی صفر، ویژه‌ترین رویدادهای آئینی در این مکان برگزار می‌شود؛ لذا با توجه به اینکه در دهه آخر صفر، مشهد میزبان خیل کثیری از زائران و مجاوران امام‌رضا (ع) است، این مکان اولویت اصلی برگزاری برنامه‌های خدمت‌رسانی است.

معاون فرهنگی‌هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: به همین دلیل پیش‌بینی شده که امسال، از شب شهادت حضرت رسول‌اکرم (ص) تا شام شهادت امام‌رضا (ع)، به صورت مداوم و پیوسته ۸۰ ساعت برنامه فرهنگی در عرصه میدان شهدا برگزار شود.

به گفته وی، موکب‌های پذیرایی از شهرهای مختلف با فرهنگ و آداب و رسوم متنوع خود در این مدت در عرصه میدان شهدا مستقر خواهند شد.

اسکندری افزود: در طبقه منفی‌یک عرصه میدان شهدا، میزبان شش هزار نفر از زائران رضوی برای امر اسکان خواهیم بود و همچنین طی این مدت، علاوه بر اسکان، خدمات فرهنگی، میزبانی، پزشکی و پذیرایی به زائران و مجاوران ارائه خواهد شد.