تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764771
شناسه : 3764771
تاریخ :
دولت جدید شرایط تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم» را فراهم کند اقتصاد ایران: اسلامشهر- امام جمعه اسلامشهر گفت: دولت جدید شرایط تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم» را فراهم کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های نمازجمعه اسلامشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت در هفته دولت گفت: شهید رئیسی در مسیر خدمت گذاری مخلصانه خود به ملت به درجه رفیع شهادت رسیدند که نشأت گرفته از خلوص و پاکی این دولتمرد عزیز است، که قطعاً یاد و خاطره وی، شهدای خدمت و همه شهدای دولت در دوره‌های گذشته را می‌بایستی زنده نگه داشت.

امام جمعه اسلامشهر افزود: به مناسبت هفته دولت، نشستی با مسئولین شهرستانی داشتم و نکاتی را یادآور شدم، که مسئولین شهرستانی تلاش خواهند داشت مشکلات و چالش‌ها بیش از گذشته مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

برقراری همچنین یا اشاره با نامگذاری سال ١۴٠٣ توسط مقام معظم رهبری به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و تاکید معظم له به اینکه جهش در تولید بدون حضور مردم در اقتصاد و عرصه تولید امکان‌پذیر نیست، گفت: باید موانع حضور مردم در بخش تولید برطرف و ظرفیت‌های بزرگ مردمی فعال شوند.

امام جمعه اسلامشهر افزود: در ششمین ماه از سال جهش تولید با مشارکت هستیم، شایسته است دولت جدید در تحقق شعار سال، موانع جهش تولید را برطرف و زمینه مشارکت هرچه بیشتر مردم در عرصه تولید و اقتصاد را بیش از گذشته فراهم کنند.