تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3764767
شناسه : 3764767
تاریخ :
فلیک: بارسلونا به اندازه کافی مهره دارد اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید که از اضافه شدن بازیکنان جدید به این تیم استقبال می‌کند اما بدون آنها هم می‌تواند کارش را پیش ببرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا برای تداوم بخشیدن به شروع خوبش در فصل جدید لالیگا که با ثبت سه برد متوالی از سه بازی همراه بود، فردا (شنبه) از ساعت 18:30 به وقت تهران میزبان وایادولید خواهد بود. هانسی فلیک سرمربی آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا در نشست خبری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت: همیشه شروع کردن فصل با پیروزی خوب است و ما هم از سه بازی اول‌مان حداکثر امتیازات را گرفته‌ایم. با این حال هنوز  کم و کاستی‌هایی هست که باید برطرف شوند و ما هم فردا می‌‌خواهیم همین کار را انجام دهیم. وایادولید تیم خوبی است و دفاع قدرتمندی دارد. آنها در حمله هم سریع هستند.

فلیک درباره تیمش و اینکه آیا از مهره‌هایی که در اختیارش قرار گرفته‌اند راضی است، اظهار داشت: وضعیت همین چیزی است که هست.من روی کارم با همین تیم و روی چیزی که در اختیار دارم تمرکز می‌کنم. در بازی قبلی برابر رایو وایکانو مارک برنال عالی بود اما حالا جای خالی‌اش احساس خواهد شد. او به عنوان یک بازیکن 17 ساله عالی بازی کرد.  ما سه بازی اخیرمان را آنالیز کرده‌ایم و باید بررسی کنیم که چه کسی بهترین گزینه برای پر کردن جای او است. دو گزینه داریم. یکی مارک کاسادو و دیگری اریک گارسیا است. گارسیا کمی تدافعی‌تر بازی می‌‌کند اما می‌تواند در مرکز میدان هم بازی کند و این کار را هم به خوبی انجام می‌دهد. من باید به چیزی که دارم قانع باشم و آن را می‌پذیرم. درباره بازیکنان مختلف دنیا حرف‌های زیادی زده می‌شود اما من زمانی خوشحال خواهم شد که آنها به تیم‌مان اضافه شوند. تیم فعلی من هم همین است و فکر می‌کنم که به اندازه کافی مهره دارد.

رئال مادرید رقیب دیرینه بارسلونا برخلاف کاتالان‌ها فصل را ضعیف و با کسب یک پیروزی و دو تساوی آغاز کرده است. فلیک اما این موضوع را کم اهمیت دانست. او تأکید کرد: فصل طولانی است و هم الان ترجیح می‌دهم روی وضعیت بارسلونا تمرکز کنم چون برایم مهمتر است. تا الان کارمان را خوب انجام داده‌ایم و امیدواریم که این روند ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/