تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764762
شناسه : 3764762
تاریخ :
عملیات حزب الله چشم رژیم صهیونیستی را کور کرد اقتصاد ایران: کاشان- امام جمعه کاشان گفت: عملیات حزب الله چشم رژیم صهیونیستی را کور کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به فعالیت دولت جدید اظهار داشت: دولت پیشین با ریاست جمهوری شهید رئیسی خدمات شایان توجهی به مردم کرد که نباید فراموش شود.

وی با بیان اینکه خدمات شهید رئیسی به مردم قابل بیان نیست، ابراز داشت: این خدمات باید توسط مسئولین و رسانه‌ها برای مردم تبیین شود.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه در زمان شهید رئیسی پنج هزار روستای کشور از نعمت آب برخوردار شدند، تصریح کرد: کاشان هم از سفر شهید رئیسی به استان اصفهان بی بهره نبود و ۳۰ هزار میلیارد ریال از محل سفر رئیس جمهور سابق برای کاشان محقق شد.

وی با اشاره به اینکه مهمترین توصیه رهبر انقلاب به دولت جدید موضوعات اقتصادی است، خاطرنشان کرد: مردمی سازی اقتصاد و هماهنگ بودن اجزای اقتصادی دولت و مهار تورم از نکات مهمی است که باید مورد توجه دولت جدید باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به دیگر سفارش‌های رهبر انقلاب به دولت جدید افزود: یکی از مهمترین توصیه‌ها استفاده از افراد شایسته برای مدیریت‌های میانی کشور است که باید مورد توجه دولت باشد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به زوال و نابودی نزدیک می‌شود، افزود: عملیات حزب الله چشم رژیم صهیونیستی را کور کرد و به زودی شاهد نابودی این غده سرطانی خواهیم بود.

امام جمعه کاشان با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت‌های آمریکا از این رژیم افزود: این رژیم ۷۰ هزار تن بمب بر سر مردم غزه ریخت که ۵۰ هزار تن آن از آمریکا وارد شده بود.