تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764754
شناسه : 3764754
تاریخ :
اولویت در تکمیل طرح های نیمه تمام مطالبه مردم است اقتصاد ایران: مشهد- امام جمعه گناباد گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام به عنوان مطالبه مردمی باید از سوی دولت چهاردهم در اولویت قرار گیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه‌های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) اظهار کرد: طرح‌های مهم و زیربنایی نیمه تمام زیادی در سطح کشور و به تبع آن در این شهرستان وجود دارد که توجه بیشتر مسؤولان و دولتمردان را می‌طلبد.

امام جمعه گناباد ادامه داد: از جمله آنها می‌توان به انتقال آب از خلیج فارس به استان خراسان رضوی و به تبع آن گناباد، تکمیل راه آهن یونسی به گناباد، جاده‌های گناباد به بجستان، گناباد به فردوس و گناباد به دوغارون و خواف و طرح کاشی «هستی» اشاره کرد.

وی از مسؤولان خواست که با اختصاص اعتبار لازم روند تکمیل طرح‌های نیمه تمام مذکور را سرعت بخشند.

صادقی نسب با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس جمهور و هیأت دولت چهاردهم ادامه داد: در این نشست بر تحقق سیاست‌های اجرا نشده اقتصاد مقاومتی، عینیت بخشیدن جهش تولید با مشارکت مردم به عنوان شعار سال جاری محور اصلی رویکردها مورد تاکید قرار گرفت.

امام جمعه گناباد تاکید کرد: امید است مسؤولان و دست اندرکاران اقتصادی دولت چهاردهم با افزایش هماهنگی و رفع مشکلاتی مانند تورم و ناترازی های اقتصادی برای ارتقا قدرت خرید مردم بکوشند.