تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764753
شناسه : 3764753
تاریخ :
هیئت دولت به بیانات مهم و کارگشای رهبر انقلاب توجه ویژه کنند اقتصاد ایران: کرج- امام جمعه کرج گفت: هیئت دولت باید به بیانات مهم و کارگشای حضرت رهبر معظم انقلاب توجه ویژه کنند و چارچوب حرکت و اولویت‌ها به سمت عملیاتی شدن فرامین رهبری باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در نشست با هیئت دولت بیان کرد: همانطور که معظم له فرمودند باید مقوله هوش مصنوعی در کشور مورد توجه ویژه قرار گیرد.

آیت الله حسینی همدانی اظهار کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که ایران جزو ۱۰ کشور برتر دنیا در هوش مصنوعی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه در مسیر شکل گیری تمدن اسلامی هستیم باید بر علوم شناختی تسلط یابیم و توانمندی لازم در سایبری به دست بیاوریم؛ در هوش مصنوعی نیازمند اقدام فوری هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز اظهار کرد: باید هیئت دولت به بیانات مهم و کارگشای حضرت رهبر معظم انقلاب توجه ویژه کنند و چارچوب حرکت و اولویت‌ها به سمت عملیاتی شدن فرامین رهبری باشد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه بحث عدالت و فرزندآوری از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است که باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: توجه به قانونمداری و عمل به قانون از مهمترین موضوعاتی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید کردند.

پرهیز از مباحث انحرافی

نماینده ولی فقیه در استان البرز بر پرهیز از بیان مباحث انحرافی در جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: بیان مباحثی مانند تندرو و میانه رو توسط برخی افراد از موضوعات مهمی است که باید به آن توجه ویژه شود.

وی اظهار کرد: برخی با به کار بردن عبارت تندرو انقلابیون را مورد هجمه قرار می‌دهند که باید مراقب چنین رفتارها و گفتارهایی بود.

آیت الله حسینی همدانی گفت: برخی لفظ میانه رو را برای کسانی به کار می‌برند که تسلیم می‌شوند در حالی که میانه یعنی راه مستقیم و مقابل راه کج قرار دارد؛ اگر کسی از راه میانه منحرف شود یعنی در مسیر کج قرار گرفته است.

وی افزود: انقلابیون و کسانی که دنبال حاکمیت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی و اسلامی هستند در مسیر و جاده مستقیم حرکت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به همایش عظیم اربعین حسینی از مسؤولان و دست اندرکاران کشور عراق و تمام خدمتگزاران زائران اربعین اعم از نیروهای امدادی، هلال احمر، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی تشکر و قدردانی کرد.