تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764743
شناسه : 3764743
تاریخ :
افزایش قدرت خرید مردم از جمله وظایف دولت چهاردهم است اقتصاد ایران: اهواز - امام جمعه اهواز گفت: از جمله وظایف دولت چهاردهم راه حل مشکلات اقتصادی، تحقق شعار سال و افزایش قدرت خرید مردم است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با گرامیداشت هفته دولت افزود: شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی با اخلاص و انقلابی بودند که با تلاش مومنانه خود در راه خدمت به انقلاب، مردم و میهن اسلامی تلاش می‌کردند. این شهیدان گرانقدر الگویی برای مدیران و مسؤولان کشورمان هستند و ان‌شاءالله این شهدای گرانقدر با شهیدان کربلا محشور باشند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای دولت چهاردهم ادامه داد: از جمله وظایف دولت راه حل مشکلات اقتصادی، تحقق شعار سال و افزایش قدرت خرید مردم است. مسئولان باید توجه ویژه‌ای به مساله اشتغال جوانان داشته باشند و مدیران توانمند بر اساس شایسته سالاری انتخاب شوند.

خطیب جمعه اهواز با تقدیر و تشکر از خادمان حسینی در برگزاری باشکوه اربعین حسینی ادامه داد: میلیون‌ها زائر در اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به کربلا رفتند و خادمان حسینی در ایران و عراق با برپایی مواکب به زوار حسینی خدمت رسانی کردند و از تمامی این تلاش‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم. با برنامه ریزی از هم اکنون برای برگزاری باشکوه اربعین سال آینده تلاش شود.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین گفت: ملت ما حامی مردم مظلوم فلسطین هستند و در جنایات این رژیم کودک کش، آمریکای جنایتکار شریک است. در عملیات اربعین پهبادهای حزب الله لبنان تا عمق سرزمین‌های اشغالی نفوذ و پایگاه‌های حساس رژیم صهیونیستی را بمباران کردند و این اقدام بسیار اثرگذار بود.

وی با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) بر شناخت هر چه بیشتر و عمل به سیره اهل بیت (ع) تاکید کرد.