تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764735
شناسه : 3764735
تاریخ :
باغداران شهرستان خلیل آباد سال سختی را طی کردند اقتصاد ایران: خلیل آباد- امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه مسئولان باید به داد کشاورزان برسند گفت: باغداران و کشاورزان شهرستان خلیل آباد سال سختی را طی کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی دستجردی در خطبه‌های نماز جمعه خلیل آباد با بیان اینکه متأسفانه بعضی از مدیران فقط به دنبال کارهای نمایشی هستند اظهار کرد: کارهای نمایشی بعضی از مدیران دردی را دوا نمی‌کند لذا به جای این کارهای نمایشی به داد باغدار کشاورز برسید.

امام جمعه خلیل آباد با اشاره به قصه پرغصه باغداران انگور و تولید کنندگان کشمش شهرستان که امسال هم سال سختی را طی کردند افزود: مسؤولان، به داد باغداران برسید و نگذارید مشکلات بر این قشر بیش از این آنان را احاطه کند.

وی با اعلام اینکه امروز مدیران باید به جای حرف فقط عمل کنند اظهار کرد: حرف زدن‌های بی مورد باید کنار گذاشته شود و عمل است که می‌تواند حلال مشکلات باشد.

دستجردی در ادامه به موضوع رأی اعتماد نمایندگان مجلس به کابینه دولت وفاق ملی اشاره کرد و خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: دولت مردان دولت چهاردهم باید با توجه به منویات رهبری مسیری را طی کنند که منتج به حل مشکلات مردم شود.

امام جمعه خلیل آباد گرانی و مسائل اقتصادی را از دولت چهاردهم مطالبه کرد و افزود: جوان گرایی از مطالبات رهبری بود که امید است رئیس جمهور در این مهم تلاش داشته باشد لذا در بدنه دولت نیروهای جوان که آینده کشور را به دست خواهند گرفت بکارگیری شود.

وی به بحث غزه و مقاومت اشاره داشت و در این خصوص افزود: رژیم صهیونیستی باید به ظلم خود پایان دهد.

دستجردی رحلت نبی مکرم اسلام را تسلیت گفت و بر برنامه ریزی لازم در ایام روزهای آخر صفر در این شهرستان تاکید کرد.