تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3764723
شناسه : 3764723
تاریخ :
القسام از ترور یکی از فرماندهان حماس در کرانه باختری خبر داد اقتصاد ایران: گردان‌های القسام از شهادت یکی از فرماندهان جنبش حماس در حمله پهپادی رژیم اشغالگر صهیونیستی به شهر جنین در کرانه باختری خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس امروز جمعه شهادت وسام خازم از فرماندهان حماس را در حمله تروریستی رژیم اسرائیل به کرانه باختری تأیید کرد.

در بیانیه گردان‌های القسام آمده است که وسام خازم امروز صبح در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در شهرک «الزبابده» در جنوب شهر «جنین» واقع در کرانه باختری به همراه دو تن از یارانش به شهادت رسیده است.

عبدالرحمن شدید از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که شهادت رزمندگان و فرماندهان القسام هرگز موجب تضعیف مقاومت نخواهد شد بلکه مقاومت عملیات‌های خود را شدت خواهد بخشید.

 

.

 

عملیات نظامی گسترده ارتش صهیونیستی در شهرها و مناطق شمال کرانه باختری اشغالی برای سومین روز متوالی همچنان ادامه دارد و وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تعداد شهدای حمله نظامی رژیم صهیونیستی به کرانه باختری به 19 نفر افزایش یافته است.

کمیسر آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) نیز اعلام کرد که طبق برآوردهای یونیسف از آغاز جنگ علیه غزه در هفتم اکتبر گذشته (15 مهرماه) تاکنون بیش از 150 کودک فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به کرانه باختری به شهادت رسیدند.

ارتش اشغالگر اسرائیل بامداد چهارشنبه 7 شهریور از عملیات گسترده نظامی در شهرها و اردوگاه‌های شمال کرانه باختری خبر داد. رادیو ارتش اسرائیل مدعی شد که این یورش چندین روز به طول خواهد انجامید. ارتش اشغالگر اسرائیل و شاباک با صدور بیانیه‌ مشترکی اعلام کردند که برای از بین بردن گروه‌های مقاومت مسلحانه فلسطینی در کرانه باختری عملیات بزرگی را در شهرهای جنین و طولکرم در شمال کرانه باختری آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/