تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3764722
شناسه : 3764722
تاریخ :
خرسندی مردم لبنان از «زخم کاری» حزب الله به اسرائیل اقتصاد ایران: حزب الله لبنان با ورود به موقع علیه عملیات روانی رژیم صهیونیستی مانع از غلبه روایت دروغین اسرائیلی‌ها درخصوص حمله «یوم اربعین» شد. سید حسن نصرالله در سخنرانی خود به تشریح دقیق دستاوردها و اهداف عملیاتی رزمندگان مقاومت در عمق سرزمین های اشغالی پرداخت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان در پاسخ به اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شهید «فواد الشکر»، از فرماندهان برجسته مقاومت اسلامی لبنان در منطقه ضاحیه بیروت، حمله موشکی همه جانبه‌ای را با شلیک 340 موشک به سمت سرزمین های اشغالی ترتیب داد.

 

.

 

صهیونیست‌ها تلاش کردند با کوچک جلوه دادن شلیک این تعداد موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی و ادعای حمله پیش‌دستانه از اهمیت این اقدام بکاهند. در مقابل حزب‌الله لبنان با اجرای سیاست رسانه‌ای علیه عملیات روانی صهیونیست‌ها مانع از فراگیر شدن روایت دروغین آنها در میان افکار عمومی لبنان شد. به همین دلیل سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب ‌الله لبنان به میدان آمد و مسئولیت این جنگ شناختی را شخصا بر عهده گرفت و در سخنرانی خویش به تشریح دقیق دستاوردها و اهداف عملیاتی رزمندگان مقاومت در عمق سرزمین‌های اشغالی پرداخت.حزب الله لبنان , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , سید حسن نصرالله , طوفان الاقصی ,

دبیرکل حزب‌الله با تاکید بر هدف قرار دادن مقر یگان 8200 سازمان اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی (امان) و مقر موساد در نزدیکی تل آویو تاکید کرد که در تقابل با رژیم صهیونیستی ابایی از وارد کردن «زخم‌های کاری» بر پیکره تشکیلات اطلاعاتی و نظامی این رژیم ندارد. 

در این بین، مردم مقاوم جنوب لبنان از این ضربات ابراز شادمانی کردند. در همین زمینه «محمد سید» از شهروندان لبنانی ساکن بقاع به خبرنگار خبرگزاری تسنیم در جنوب لبنان گفت: خدا را شکر، سید (حسن نصرالله) حرفش، حرف است، خدا او را برای ما نگهدارد و بر عمرش بیفزاید. زمانی که سید گفت پاسخ می‌دهیم، یعنی پاسخ می‌دهد و خدا را شکر که پاسخ سختی داد. 

حزب الله لبنان , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , سید حسن نصرالله , طوفان الاقصی ,

«عباس علوی»، دیگر شهروند لبنانی هم اظهار داشت: آنچه امروز شاهد بودیم مایه شادی دل‌ها است. سید مقاومت به آنچه وعده داد عمل کرد.

 

«عماد یاسین»، یکی دیگر از اهالی جنوب به خبرنگار تسنیم گفت: حزب الله وعده داد که انتقام ترور شهید فؤاد شکر را می‌گیرد و پاسخ متناسب و سختی بر صهیونیست ها تحمیل کرد. ما دست مقاومت را می‌فشاریم و خدا را شکر می‌کنیم که همچنان به خاک و سرزمین خود متعهد هستیم. 

حزب الله لبنان , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , سید حسن نصرالله , طوفان الاقصی ,

انتهای پیام/