تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764716
شناسه : 3764716
تاریخ :
پیامبر اکرم با حفظ مرزهای اسلامی موجب هراس دشمنان شد اقتصاد ایران: بیجار- امام جمعه بیجار گفت:پیامبر اکرم با حفظ مرزهای اسلامی موجب هراس دشمنان شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام خورشیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیجار اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم همواره تاکید بر تقوا دارد.

وی افزود: کسی که تقوا داشته باشد صفتی با عنوان شجاعت در او زنده می‌شود و امیدواریم که همه بتوانیم این صفت را به دست بیاوریم.

حجت الاسلام خورشیدی عنوان کرد: پیامبر اکرم جایگاه بالایی در دین اسلام برخوردار است و تقدس زیادی دارد و در قرآن کریم بر تکریم پیامبر تاکید شده است.

وی گفت: پیامبر اکرم از همه مقدس‌تر است چرا که توانست انسان را به هدف خلقت نزدیک تر کند.

امام جمعه بیجار گفت: اقامه قسط و عدل و ایجاد اتحاد از برکات مهم پیامبر اکرم است.

وی اعلام کرد: پیامبر اکرم با حفظ مرزهای اسلامی موجب هراس دشمنان شد.

حجت الاسلام خورشیدی اضافه کرد: در بیست و هشتم ماه صفر شهادت امام حسن مجتبی (ع) را در پیش داریم این امام همان همواره به مبارزه با دشمنان و طاغوت پرداخت.

اسلامیت و دینمداری ایران را باید به جهانیان نشان داد

وی گفت: در پایان ماه صفر شهادت امام رضا (ع) است و ما مراسمات عزاداری را به بهترین شکل برگزار خواهیم کرد و باید ایران را با اسلامیت و دین مداری به جهانیان نشان دهیم.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب با هیئت دولت دیدار داشتند و توصیه‌های را بیان کردند و تاکید بر شناسایی و بهره گیری از ظرفیت‌های کشور داشتند.

حجت الاسلام خورشیدی اعلام کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید بر حضور در میان مردم داشتند و بر لزوم استفاده از توان و ظرفیت‌های بالای کشور داشتند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم دولت چهاردهم با تمام توان بتواند در راستای رفع مشکلات شهرستان گام بر دارد.