تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3764697
شناسه : 3764697
تاریخ :
تبلت جدید آنر، معادلات دست‌نویس ریاضی را تشخیص می‌دهد و حل می‌کند اقتصاد ایران: تبلت آنر مجیک‌پد ۲ خواهد توانست به‌لطف هوش مصنوعی، فرمول‌های پیچیده‌ی ریاضی را تشخیص دهد و حل کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

آنر قرار است در نمایشگاه IFA 2024 در تاریخ ۵ سپتامبر (۱۵ شهریور) از تبلت جدید MagicPad 2 با قابلیت‌های هوش مصنوعی پرده‌برداری کند؛ محصولی که پیش‌تر در ماه جولای (تیر و مرداد) در چین معرفی شده بود.

در تیزرهای رسمی آنر می‌توان دید که مجیک پد ۲ فرمول‌های ریاضی را تشخیص می‌دهد و حل می‌کند. کافی است فرمول را روی نمایشگر تبلت بنویسید، تا به طور خودکار به متن دیجیتالی تبدیل شود.

تشخیص معادلات ریاضی در تبلت آنر مجیک‌پد ۲
تشخیص معادلات ریاضی در تبلت آنر مجیک‌پد ۲

ظاهرا جدیدترین تبلت آنر می‌تواند فرمول‌ها پیچیده‌ی ریاضی را به‌سرعت و بادقت تشخیص دهد. اگر مشخصات مجیک‌پد ۲ بازار چین با بازار جهانی متفاوت نباشد باید انتظار نمایشگر اولد ۱۲٫۳ اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۳۰۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت را داشته باشیم.

مجیک‌پد ۲ در بازار چین به پردازنده‌ی اسنپدراگون 8s نسل ۳ مجهز است که با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی همراهی می‌شود. باتری بزرگ ۱۰٬۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۶۶ وات انرژی دستگاه را تأمین می‌کند. تبلت جدید آنر بلوتوث ۵٫۳ و سه میکروفون دارد و با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری MagicOS 8.0.1 عرضه می‌شود.

مقالات مرتبط
  • آنر تأیید کرد که اولترابوک ویندوزی جذاب و قدرتمند MagicBook 14 Art را به‌زودی به‌صورت جهانی عرضه می‌کند
  • مشخصات دوربین و طراحی گوشی پرچم‌دار آنر مجیک ۷ پرو فاش شد

از سایر قابلیت‌های هوش مصنوعی مجیک‌پد ۲ می‌توان به کاهش نویز صدا در تماس‌های ویدیویی و تبدیل گفتار به متن در کنفرانس‌های چند نفره اشاره کرد. مجیک پد ۲ در بازار جهانی احتمالا با قلم مجیک پنسل ۲ عرضه خواهد شد.