تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764694
شناسه : 3764694
تاریخ :
باید مطالبات رهبر انقلاب را از مسئولین و دولت مطالبه کنیم اقتصاد ایران: ارومیه- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: باید مطالبات رهبر انقلاب را از مسئولین و دولت مطالبه کنیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه، با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با دولت چهاردهم افزود: ما باید مطالبات رهبر انقلاب را از مسئولین و دولت مطالبه کنیم.

وی ادامه داد: رئیس جمهور و هیئت دولت باید خود را موظف بداند که به مطالبات رهبری جامه عمل بپوشانند و قدردان مدیریتی باشند که مردم برعهده آنها گذاشته‌اند تا به مردم خدمت کنند.

حجت الاسلام قریب با اشاره به اینکه ۸ شهریور و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار کرد: این بزرگواران در مسیر خدمت به مردم به شهادت رسیدند و شهید رئیسی نیز در ادامه راه آنها جان خود را از دست دادند لذا این شهدا باید برای دولت‌های بعدی الگو باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به این‌که هر تصمیم و قانونی که مطرح می‌شود باید پیوست عدالتی داشته باشد، تصریح کرد: هیئت دولت خدمت به مردم را نعمت بداند و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم بکار گیرند هم‌چنین با سفرهای استانی در بین مردم حضور داشته باشند مشکلات مردم را بدانند و برای حل آنها تلاش کنند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به برگزاری اربعین حسینی اظهار کرد: همایش و رزمایش ملی و بین المللی اربعین را مسلمانان به نحو احسن به نمایش گذاشتند و نزدیک به ۳۰ میلیون نفر کاملاً هدفمند با اخلاص و هدف مشترک دور هم جمع شدند که در دنیا نظیر ندارند.

وی، جبهه کفر و حق را همیشه در تقابل با هم دانست و خاطرنشان‌کرد: جبهه کفر و حق همچنان وجود دارد و غزه، سوریه، عراق و یمن همان کربلا هستند، لذا مسلمانان باید در میدان رویایی حق و باطن و کفر در جبهه اباعبدالله الحسین و حق باشند و اربعین این را نشان داد که مسلمانان در جبهه حق هستند.