تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764692
شناسه : 3764692
تاریخ :
لازمه وفاق ملی ممنوعیت سهم خواهی از نظام است اقتصاد ایران: بجستان- امام جمعه بجستان گفت: لازمه وفاق ملی ممنوعیت سهم خواهی از نظام و پایان دادن به دو قطبی سازی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم دهقانی در نماز جمعه امروز ضمن تاکید بر تقویت باورهای دینی در خانواده‌ها اظهار کرد: اگر قرار است جوانان و نوجوانان ما آینده درخشانی داشته باشند باید به سمت و سوی اهل بیت بروند.

امام جمعه بجستان افزود: ما نیروهای جوان با انگیزه و متعهد کم نداریم که عاشق اهل بیت و ادامه دهنده راه شهدا هستند که این باورها باید از خانواده‌ها شروع شود.

وی در ادامه با اشاره به آغاز به کار دولت چهاردهم و تقارن آن با هفته دولت گفت: دولت جدید با شعار وفاق ملی روی کار امده که این وفاق را در معرفی هیأت دولت دیدیم و در ادامه نیز انتظار داریم که صرف شعار نباشد، لازمه وفاق ملی التزام به محور وفاق یعنی تبعیت از مقام معظم رهبری ست.

دهقانی بیان کرد: لازمه وفاق ملی ممنوعیت سهم خواهی از نظام و پایان دادن به دو قطبی سازی ست که خوشبختانه صورت گرفت و باید ادامه پیدا کند.

امام جمعه بجستان تشریح کرد: خدمت به مردم و استفاده از ظرفیت‌های مهم کشور و در بین مردم بودن و بدون منت کار کردن با رعایت اولویت‌ها و استفاده از نیروهای کارامد جوان و متدین و متعهد نیز از شاخصه‌های وفاق ملی ست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شبکه نورانی نهاد نماز جمعه در عزل و نصب‌ها دخالتی ندارد اما اگر ببیند نیرویی کارامد نباشد آنجا ساکت نمی‌نشیند.

دهقانی گفت: انتظار ما از دولتمردان و مسؤولان استانی و شهرستانی این است که نیروهایی متعهد، انقلابی، جهادی و با اولویت بومی بودن پای کار بیایند اما بومی که این شاخصه‌ها را نداشته باشد تأیید نشود.