تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3764676
شناسه : 3764676
تاریخ :
بازدید وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون تیراندازی اقتصاد ایران: احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون تیراندازی از تجهیزات این رشته بازدید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، دکتر احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان صبح امروز (جمعه)، ۹ شهریور ماه ضمن حضور در مجموعه ورزشی آزادی به همراه مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی و ناصر رسولی، دبیر کل در محل برگزاری مسابقات آزاد اهداف پروازی حضور یافت. دنیامالی در ادامه از سالن ۸۰ خط، سالن ۲۵ متر و سالن ۵۰ متر فدراسیون تیراندازی دیدن کرد.

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی در بازدید عنوان داشت: خوشحالم که پس از دیداری که با شما داشتم و با هماهنگی‌هایی که انجام شد امروز میزبان شما هستیم و این فرصت ایجاد شد تا از زیرساخت‌های این رشته بازدید کنید. قطعاً حضور شما موجب دلگرمی ورزشکاران ما در رشته‌های اهداف پروازی، تفنگ و تپانچه خواهد بود. و امیدوارم با حمایت‌های شما از این رشته تیراندازان، مربیان و قهرمانان ما در جهان بدرخشند.

ناصر رسولی، دبیر کل فدراسیون نیز توضیحاتی را در خصوص وضعیت سلاح و تجهیزات رشته تفنگ و تپانچه به وزیر ورزش ارائه دادند.

دنیامالی همچنین در این بازدید با تپانچه و سلاح اهداف پروازی به تیراندازی پرداخت و در پایان نیز با حضور بر مزار شهید گمنام فدراسیون تیراندازی به روح این شهید و شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.